6 Ekim 2011 Perşembe

Markafoni'den Orselli Gözlük Fırsatı!!!


Geçen hafta sonu memleketim Ankara'daydım ve üniversiteden canım arkadaşım İlke ile buluştuk.  İlke alışverişte çok ince zevklidir ve aynı zamanda kaliteli ürünleri çoook iyi bilir...:) O gün onda müthiş bir gözlük gördüm ve bayıldım. Açık pembeden koyu mora renk dalgalanması olan harika bir parçaydı...Bana normalde her gözlük yakışmaz ,hele hele böyle kırmızılar pembeler gibi cesaret isteyen gözlüklere hiç açık değilimdir... ....Taaaki onun gözlüğünü deneyene kadar:))))) Birden bire vuruldum gözlüğe, kendim denemek için  takınca o pembe yerler abes durmadı tam tersi yüzüme acaip bir canlılık kattı... !Nerden aldığını sorunca Markafoni den 30 TL ye aldığını ve bu modelin Roberto Cavalli'nin muadili olduğunu söyleyince çarpıldım resmen!!! Bu marka normalde geçen yıllarda Exess'ten bile daha pahalı imiş, İlke bir gözlükçüye sormuş ve Exess ayarında orta kaliteli bir gözlük olduğunu, modelleri Exesss gibi geniş olmadığından Türkiye'de pek tutunamadığını öğrenmiş...Orselli İtalyan orta kaliteli bir gözlük markasıymış , gözlükçü Guess, Gucci, Cavalli'ye üst kalite diye açıklamış....Eeee onları üst kalite sınıfına sokuyorsa Orselli bayağı bir kalitelidir bence:)))))




Sağolsun İlke'cim dünden bana müjdeli haberi verdi, meğer bugün Orselli kampanyası olacakmış sabahtan o vurulduğum gözlüğü (yukarıdaki resimdeki) aldım bile!!!!!! Nasıl mutluyum anlatamam sizlere:))))) İlke'ciğime o önemli olmadığını söylesede söz verdim tıpatıp aynı gözlüğü aldığım için aynı ortamda bu gözlüğü  takmayacağım:))))Alışverişdaş kanka sözü:)))) Bende bu müjdeyi sizlere çok  geç olmadan vermek istedim....Bugün gün içinde sizde alabilirsiniz!!!!Bu iyliğimi unutmayın haaaaa:))))

LAME

5 yorum:

  1. o senin inceliğin canım. önümüzdeki yıllar renkli gözlükler patlama yapacak. güle güle kullan ve istediğin zaman;)

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol İlke, seneye ilk patlamaları biz yapacağız inşallah:))) Ben Osse'mi plajda bunu sokakta kullanacağım:))) Onay içinde teşekkürler ama yinede takmamaya çalışırım:)))Kazayla denk gelir bilemem:))))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş, güle güle tak canım :)

    YanıtlaSil
  4. Bana yakışan güneş gözlüğü bulmam çok zordur o yüzden, hayatta denemeden alamam. Aldın mı sen peki?

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Denizcim aldım bile:))) Fakat yazımda yazdığım gibi arkadaştan denemiştim aynı gözlüğü..Süper olmuştu, gelmesini dört gözle bekliyorum:))))

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...