17 Ekim 2011 Pazartesi

Saç Boyatma Kabusu 1




Kabus gibi bir hafta sonu geçirdim herşey o kadar korkunçtu ki....Sorun yine saç mevzusu, saçlarımla kafayı yemiş vaziyetteyim:(((( Önümüzdeki hafta sonu bir yakınımın kına gecesi+düğünü var ve  dipten ara ara saçlarımda beyazlar çıktığı için cumartesi boyatmam gerekiyordu....Nedense şu düğün olayını kafamda büyüttüm, sanırım bir gaza gelme durumlarıdır gidiyor, o gün çok güzel olmak istiyorum!!! Ben genelde böyle kastığım günler olduğumdanda kötü gözükürüm, benim gibi olanlar varmı bilemiyorum ama, hiç iplemediğim bir davette kendime çok özenmeden çok daha güzel olabiliyorum...
Bu saç yazımı 3 parçaya böleceğim çünkü tek postta yazarsam eminim herkese daral gelecek:)))) Eminim önceki saç yazımı uzuuuuunca bulan Vivacım çok şaşıracak:)))) Bakmayın güldüğüme içim kan ağlıyorrr:(((
Aksilik ya canım anneciğim hafta sonu Ankara'dan 3 günlüğüne gelmişti, onla hasret gidermek, çok çok iyi vakit geçirmek istiyordum fakat nafile:((((Bu düğün mevzusu hazırlığı kapsamında kıyafet olayını kısmen çözmüştüm birtek saçımı uzun zamandır ulaşmak istediğim  karamel-dore tonuna (yukarıdaki ve aşağıdaki resimlerdeki renk)boyatma işlemim kalmıştı...!!Eskiden her işimi canım anneciğimle yapardım ve bu işimide annemle yapmak istedim..Halada tam bir ana kuzusuyum, ondan onay almak nasıl bir iç huzur veriyor bana anlatamam.... O her şeyi bilir, o mükemmel bir kadındır, o çok zevklidir, onun sözünü her daim dinlemeliyim!!!vs...vs... Kızkardeşim pembiş bana göre daha bağımsız, annemin her dediğini yapmaz, ama ben ne zaman annemi dinlemesem sonunun kötü olduğunu adım gibi bildiğim için sözünden pek çıkmam...Bu yaşımda bile:))) Kardeşim Pembiş'te saçını boyatacaktı, oleyyyyy dedim, eski günlerdeki gibi annecim ve 2 kızı kuaför yollarında tey teyyyy!!!!Kuaförde bir yandan geyik yaparız, bir yandan hep beraber eğleniriz, hem annemin gelişiyle kuaför bizimle daha çok ilgilenir nede olsa anneciğim ağır top yaaaa:)))))Annemde saç beyazlaması ırsi olduğu için daha 24'ünde saçları beyazlamaya başlamış ve yıllardır süregelen köklü bir saç boyatma-kuaför background'u var:))))Hepberaber benim daha önceden gittiğim markalaşmış kaliteli bir kuaföre gittik. Cumartesi gittiğimiz için heralde epey kalabalıktı.Salonda tüm kuaförler iş başındaydı, biri geldi durumu anlatmaya çalıştık...Ben istediğim saç rengini instyle dergisinden koparıp getirdiğim Tülin Şahin fotosuyla (fotoları yukarıda ve altta görebilirsiniz) anlatmaya çalışırken Pembiş  bir taraftan kendi istediği rengi anlatmaya çalışıyordu...

Resim yazısı ekle

Tek istediğim şu rengi elde etmekti, çok şey istemiyordum ama ne yazıkki hayalim gerçekleşemedi:(((((



Devamı yarınki postta gelecekkkkkk........!

LAME

2 yorum:

  1. juahhahaaa : D Kizzzzzz, ben sana kiyamadigim icin yazmistim ha ona göre, ay canim yaaa, valla roman okur gibi okudum simdi, merak ettim, cok mu kötü oldu??
    Ya ben inanamiyorum kuaförler cok iyi yapar diyorlar genelde,
    sende kesin iyi kuaföre gitmissindir, var bunda bak nazar falan var üstünde kesin ona göre ; )
    öptümöptüm

    YanıtlaSil
  2. @Vivacım nazar mı değil mi orasını bilemiyorum ama kendim ettim kendim buldum diyorum!!Yarına bol fotolu büyük bir dram postum gelecek:(( :D bende çok optummm!

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...