13 Ekim 2011 Perşembe

Yves Rocher Vazgeçilmezlerim



Bir zamanlar çok sevdiğim Yves Rocher markasına şuan biraz sinirli olsamda sizlere kullandığım ve vazgeçemediğim bazı ürünlerini tanıtmak istedim...Nedenini sorarsanız geçmişte bir dönem  Brüksel'de yaşamak zorunda kalmıştım ve o sırada resmen bu markaya aşık olmuştum...Belçika'da gencinden en yaşlısına kadar bayanların inanılmaz rağbet ettiği bir markaydı ve inanılmaz ucuzdu...Öyleki indirim zamanları çoğu ürünlerini 1,5-3 EUR gibi komik rakamlarla alıyordum...Parfümleri hele nasılda ucuzdu...! 6 EUR'ya parfüm aldığımı bilirim ben!!! Nedense bu firma Türkiye'deki bayanları yolma prensibi edinmiş heralde ki  Türkiye'ye dönüş yaptığımda inanamadım fiyatlara..!!.Zaten biliyorsunuz kozmetik vergisi bizi batırıyor birde firmaların kazıklama politikası eklenince fiyatlar iyice sinir ediyor beni...:( Fakat  maalesef bazı ürünlerine bağımlıyım, pahalı da olsa alıyorum çünkü güzel ürünler...Belçika'daki kadınlar The Body Shop'a dudak büküp milliyetçi davranıp aynı dili konuşup komşu oldukları Fransız markası Yves Rocher'ı tercih ediyorlardı...Hele indirim zamanları inanın itiş kapış halinde alıyordum nevaleleri:))) Türkiye'de genelde The Body Shop'a yönelim var fakat  YR'un bazı ürünleri TBS'tan  çok daha iyi bence..Mesela argan yağlı vücut scrub ı var, inanılmaz birşey, Arnica el kremleri, vücut nemlendiricileri daha bir çok ürünü cidden kaliteli......Uzatmadan şuan elimde bulunan sevdiğim ürünlerden bahsediyim hemen.;..(Uzatma huyumdan kurtulamadım gitti!)

1.Yria Fluide Beaux jours fluid fondöten: Aslında ben bu ürüne föndötenden ziyade renkli nemlendirici demek istiyorum çünkü ünanılmaz hafif bir ürün.Kapatıcı değil fakat içindeki altın ve bakır renkli miniminnacık simler sayesinde o kadar parlak ve  sağlıklı bir görüntü veriyorki...! .Bronzlaşmış efekti veren bu ürün yazları gözdem...Yağsız olması, kesinlikle sivilce yapmayacak kadar hafif bir ürün olması ise benim için ektra puan!!!Birde bana normalde fondötenler pis hissi verir, elime alıp tüm yüzümü kapatmak görüntü itibariyle süper gösterse de hissiyat olarak yüzüm kirlenmiş nefes alamıyor gibi hissederim, bu üründe öyle bir şey hissetmiyorum, limonumsu fresh bir kokusu ve anında yayılarak kaybolması çoook temiz bir his veriyor...Ahhh vaktim olsada swatch yapıp rengini gösterebilseydim keşke:((( (Diğer sefere yapacağım, bekleyin..)

2.Monoi de tahiti yağı: Bu ne yazıkki Türkiye ye döndükten sonra keşfedip pahalı aldığım bir ürün:((  masaj yağı olarak ,vücut bakım yağı yada saç bakımı için kullanabiliyorsunuz... Ben yazın bacaklarımı parlatmak ve saçlarıma bakım yapmak için kullanıyorum:)) Siz hiç SPA sever misiniz??? Ya thai masajını??? Yaptıranlar bilir oradaki Thai yağının inanılmaz otantik bir kokusu vardır....İnsana huzur ve mutluluk verir , hatta bence afrodizyak bir koku:))) Sırf bu koku için tekrar tekrar alabileceğim bir ürün...Satıcı kadın her banyodan sonra tasa bir kapak bu yağdan koyup sonra suyla üstünü tamamlayıp saçına son su olarak döktüğünü daha sonra durulamadığını ve boyalı saçlarının bu işlemle çok bakımlı ve parlak olduğunu söylemişti...Ben tembellikten o şekilde kullanamadım fakat yazları tatilde denizden çıkınca bir kısmını sprey şişesine doldurduğum  bu yağı saçlarıma sıkıyorum ve inanılmaz parlıyor...:)Güneşlenirken oturduğum yerde bir yandanda saçlarıma mis gibi kokular eşliğinde bakım yapmış oluyorum:)))) Tam o esnada bir Tayland'lı kadın bir anda  yavaştan sırtımdan başlasa masaja super olacak :))))Thai Thaiiii ssüpperrrr!!!Amma keyif insanıyım yaaaa:((

3.Luminelle Ultra volüme maskara: Bu maskarayı pek beğenmedim, uzunluk, dolgunluk hepsi vasat. Tek beğendiğim yanı temizlemesinin kolay olması:)

4. 360 ° Ekstra uzun maskara: İşte bu maskaraya bayılıyorum!!! Aslında maskara konusunda çok tutucuyumdur "Loreal telescopic carbon black" derim başka birşey demem!!Fakat ara ara dayanamayıp farklı maskaralar deniyorum,(maymun iştahlılık işte!) genelde sonu fiyasko olup telescopic maskarama geri dönüyordum, fakat bu sefer öyle olmadı!!! Bu maskarayı satıcı kadının epey övmesiyle almıştım fakat satıcı cidden haklıymış bu kadar performans inanın beklemiyordum, resmen şaşırdım !!Ürünün özellikleri;
artıları
  • Tek tek ayrılmış kirpik seviyorsanız, topaklanmaya benim gibi hiç tahammülünüz yoksa doğru rimel.. Plastik harika bir fırçası var, kirpiği tutuyor ve bırakmıyor:) Ben artık plastik fırçalardan sonra öbür türlü rimel kullanamıyorum, topaklanmayı sıfırlayan müthiş icat!!
  • Fırçasının en ucuda fırçalı/kıllı olduğu için  360 °  ismini almış, göz altına rimel sürmeyi seviyorsanız bu özelliği biçilmiş kaftan, fırçayı dikey tutuyorsunuz ve kirpiklerinizin üstünden tek kat geçiyorsunuz, tamamdır!!!
  •  İlk açıldığında çok hafif/sıvı olup daha sonra kısacık zamanda hemen kuruyan/yoğunlaşan rimelleri sevmiyorum..Bu rimel öyle değil, defalardır kullanıyorum hala kıvamı orta karar!!
  • Hem dolgunluk hemde uzunluk arıyorsanız evet kesinlikle beklentiyi karşılıyor, hatta 2. kat geçildiğinde abartmıyım ama takma kirpiğe yakın bir etki veriyor. (yalnız güzelce taraya taraya biraz vakit harcayıp sürdüğünüz zaman, ben sanırım gitgide rimel sürmede uzmanlaştım artık güzellik reyonlarında size rimel uygulayan kadınlar gibi sağa sola hızlı hızlı titretmeye başladım:)))Hatırlıyorumda ilk ergenlik çağlarımda  rimeli dümdüz hızla sürer, ve herşeye kalitesiz derdim:) O sıralar benim gibi çoğu kız max factor 2000 kullanıyordu ama bende herkesten hafif duruyordu:))) Şuan ise epey bir yol katettim sanırsam estee lauder 'ın titreşimli pahalı bir rimeli var ya, hiiiiiç almaya gerek yok kendim acaip bir ivmeyle titrete titrete uyguluyorum:)))) İleri yaşlarımı düşünemiyorum bir el becerisi, uzmanlık aldı başını gidiyor:))))
  • Yves Rocher makyaj ürünleri sonuçta birkisel olduğu için bir MAC yada Max factor gibi dramatik bir  fark yaratmıyorlar (Luminelle serisinin pudra ve fondötenini kullanmıştım beğenmemiştim) ama bu ürün cidden iddialı görüntü veriyor, şaşırttı beni açıkçası
  • Bitkisel hafif formülünden dolayı  gece göz makyajınızı çıkarırken fazla efor sarfetmenize gerek kalmıyor, bu rimel kolayca çıkıyor...
eksileri
  •  Eğer makyajlıyken ağlarsanız (pek sık karşılaşılacak durum değil ama benim başıma geldi ve sonucunu gördüm) yada çok sıcakta terleme gibi durumlarda bu rimelde biraz akma sorunu oluyor...Eeee hem akşam çıkarması kolay olsun hemde gündüz zamk gibi kalıcı olsun her daim akmasın diye bir seçeneğimiz maalesef yok...Loreal Telescopic ve max factor rimelleri bu kriterde bu rimelden çok daha kalıcı ve sizi yarı yolda bırakmıyorlar....Bunlarında çıkarması biraz daha zor oluyor, artık seçenek sizin...Bence o rimelleri önemli gecelerde kullanıp bunun gibi olanları günlük kullanabilirsiniz, bu aralar ben böyle yapıyorum!!!!
5. Pur desir Pivonie Shower gel: Avrupa'dayken bunların her çeşidini ucuz ucuz alıp kullanıyordum, sanırım artık burdan sadece indirim zamanları  alırım...Kokuları çok güzel ama o kadar paraya değermi bilmiyorum...

6. Evidence Shower gel: İşte bu süper bir şey!!! Yves Rocher parfümlerini denediniz mi bilmem ama tüm çeşitleri arasında  Evidende 1 numaradır!!! Hatta Brüksel'de ben mağazada herbirini teker teker denemeye çalışırken, zenci satıcı kadın bana imalı bir şekilde "boşuna vaktini tüketme evidence tartışmasız 1 numaradır" demişti hiç unutmam, bende hemen almıştım, sonra metroda vs bu kokuyu çok duymaya başladım, anlayacağınız bir Evidence furyası vardı orada!! Evidence çiçek kokulu bir parfüm ama bence çok karakterli bir koku, ne yazıkki bence imza parfümü değil ama kesinlikle sizi ve çevrenizi ısıtacak, hoşluk ,farklılık yaratacak, çekici , gizemli bir koku...Bende parfümüm kalıcı olsun diye bu ürünüde almıştım...Duşta da buram buram Evidence kokmak için, valaaaa!!!:)
 
7.Luminelle krayon cohl göz kalemi (black): Resimden gördüğünüz üzere bu kalemi indirimde gördükçe zula yapıyorum:))) Çünkü benim vazgeçilmezlerimden...Beni tanıyan arkadaşlarım bilir, makyajda en çok göze önem veririm, sloganım; farsız çıkarım fakat göz kalemsiz asla!!!!:))) Göz kalemini mutlaka her daim kullanırım  ve duruşu, kalıcılığı benim için çok önemlidir...Simsiyah olması, kapkalın parlak görüntü  yerine böyle göz altında tozumsu  sürmemsi görüntü daha çok hoşuma gider...Herkesin zevki farklıdır ama  ben şimdiye dek bu üründen daha fazla beklentimi karşılayan bir ürüne rastlamadım..!.Şimdiye kadar kaliteli markalardan Lancome, MAC (power göz kalemi) ,Clinique, Boir Jois, Max factor ve Loreal in göz kalemlerini denedim onun dışında daha kaliteli olup benim denemediğim eminim birçok ürün vardır...Bu ürün hem akmıyor hem çıkarması kolay !!!!!!İşte zulalamamın sebebi budur arkadaşlarrr!!! Reklam gibi oldu ama deneyin bakalım benim kadar sevecek misiniz?
 
Birde Yves rocher'dan her daim aldığım göz makyaj temizleyicim var, şuan elimde olmadığı için resimde yok ama aşağıya ekliyorum;
 
 

Bu üründe tek kelimeyle harika!!!! Yıllarca kullandım ve sanırım kullanmaya devam edeceğim, aslında çıkarma gücü Neutrogena 2 fazlı göz makyaj temizleyicisine benziyor ama ben bunu daha çok seviyorum...Birde psikolojik midir bilemiyorum bitkisel yağ içerdiğinden kirpikleride beslediğinden bahsediyor hep satıcılar ve bende sanırım bu yüzden bu ürüne daha meyilliyim...Waterproof göz makyajını bile harika temizliyor..Fiyatıda uygun, işte buda zulalanacak ürün listemde en başlarda!!!İndirim zamanı zulalayın dostlar!!!!!!!!
LAME








13 yorum:

  1. almanyada ne cok pahali nede cok ucuz maalesef ama YR´i bende severim, güzel ürünleri var gercekten, dogru seyleri bulmak lazim tabii : )
    Monoi yagini bende senelerdir kullanirim her yaz mutlaka ayni senin gibi özellikle bacaklarimin parlamasi icin, sacima hic uygulamadim simdiye kadari, artik birdahi yaz´a ; )

    YanıtlaSil
  2. bende yr ürünleri kullanıyorum özellikle rujlarına bayılıyorum kremsi bir yapıya sahip harika göz makyaj temizleyicisi kalemleri duş jeli ve sabunları çok güzel hele ki vanilyalı parfüm mükemmel ama rımeli berbat sürmemle gözümün kan çanağına dönmesi bir oldu alerji yapmış olabilir genelde memnunum

    YanıtlaSil
  3. yvesı ben pahalı dıye daha hıc alamdım da kullanmadım da.
    kayısılı peelingini bekliyorum almak için.

    YanıtlaSil
  4. Vivacım saçlarıda inanılmaz parlatıyor, denemelisin!!

    YanıtlaSil
  5. @Aklımdangeçenlermidemedüşenler rujlarınıda deneyim o zaman, vanilyalı parfümü bencede süperr TBS'tan bile daha iyi..!

    YanıtlaSil
  6. @Kovakadınıyımben kaysılı peelinginin methini bende epey duydum denemek gerek!Fiyatlar maalesef pahalı ama üye olunca indirim zamanları epey avantajlı oluyor..

    YanıtlaSil
  7. ilk fırsatta 360 rimeli deneyeceğim umarım beni lancomedan kurtarır. bıktım soyguncu kozmetik markalarından.

    YanıtlaSil
  8. @ilke'cim lancome rimeli bilmediğim için bu rimel onla mukayese edilirmi bilemiyorum, bence önce rimeli dene öyle al, hayal kırıklığı olmasın canım..Çok Optummm:P

    YanıtlaSil
  9. Sanırım hayatımda hiç Yves Rocher den birşey kullanmadım ama bu detaylı posttan sonra kullanmam gerekicek artık :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Merhabaşar
    siteniz ne kadar güzel ve samimi.Tam benim tarzım ,alaşabildigim kızlarda olan uslup!:)
    sizden birşey rica edeceğim, monoi yağının etiketine bakar mısınız içinde alkol var mı yani herhangi bir türü? cetearyl alkol de dahil olmak üzre?
    şu an mağazaya gitme imkanım yok çünkü size rica ediyorum
    çok teşekkürler sevgiler Senem

    YanıtlaSil
  11. ben yves rocheri pahalı bulmuyorum. hatta benim param olmadığında çoğunlukla gittiğim bir yer :D yves rocherin her ürününü seviyorum kapatıcısını göz kalemini duş jelini yüz kremini allığını farını vs vs vs :) hiçbirşeyden pişman olmadım. bence asıl yanlış olan çok ucuz ürünler almak. ben şahsen 2 liralık bir göz kalemini hergün göz içime süremem. 2 liralık birşeyden en fazla ne bekleyebilirizki :/ pahalı olan herşey kaliteli diye birşey yok ama 9 liralık fondoten falanda sürmeyi doğru bulan varsa kendi seçimi :S 10 yıl sonra cildimin ne halde olacağını şuan kullandığım ürünler belirliyor 5-10 lira vermemek için cildimizi mahvetmek saçma :)

    YanıtlaSil
  12. Dresten de gitmistim magazasina Turkiyede 80 lira olan kremi 10€ ya almistim.Turkiye fiyatlari gercekten cok abartili

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar...bu ürünü hic kullanmadm bugün gittigm bir avmde dikkatimi cekti .satici bayanda çok övdü. Simdi yormlari gornce kullanmaya karar verdmm.cilt lekerni azaltiyormu? Cilde aydinlik temiz parlak bir gorunum veriyormu? Cildi onaran güzel bir tonik krem temizleme jeli bulamadım umarim bu çok iyidir...tonik,temizleme jeli,kremlerini kullananlar memnunum? Cvplarnizi bekliyorum bayanlar;)))

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...