25 Kasım 2011 Cuma

Bitti, Beğendim, Yenisini aldım!!! Shiseido Benefiance Concentrated Göz Kremi


       Uzun zamandır kozmetik postu yayınlamadığımı farkettim , oysa son zamanlarda peşpeşe o kadar çok kozmetik alışverişi yaptımki...Vakitsizlikten yazamıyorum bir türlü:(((Bunlardan en must olan birincil ihtiyacım göz kreminden bahsetmek istiyorum öncelikle....
        Ahhhh sormayın dostlar, göz işi şakaya gelmezmiş!!!! Yıllar yılı göz altlarımda hiç büyük sorun yaşamamanın verdiği rahatlıkla farklı farklı göz altı kremleri denedim, son zamanlarda da anti aging özellikte göz kremlerine başlamıştım ama ilk büyük anti aging göz kremi denemem şurada göreceğiniz üzere fiyaskoyla sonlanmıştı. Daha sonra tesadüf eseri indirim zamanı fiyatı çok uygun olduğu için şu yazımda bahsettiğim Shiseido Benefiance Concentrated Anti wrinkle göz kremi almıştım..

Kullanırken pek birşey anlamamıştım çünkü göz altımda iyi yada kötü herhangi bir değişim hissetmemiştim....(meğer değişim yaşamamak ne iyi şeymiş!!)

Bu kremin etkisini ne zaman mı anladım????Taaaaaki göz kremim bitip yerine yeni bir göz kremi deneyinceye kadar!!!!!!!Alışveriş yasağı sonrası baktım çilekten ucuza almak artık imkansız bende dedim ki bari dermokozmetik bir şeyler alayım hem o kadar pahalı olmaz hem allerji vs. yapmaz, hem etkilisini daha uyguna alırım falan diye düşünüp gittiğim bir eczanenin yönlendirmesiyle bu göz kremini aldım.(heyyyy Bağdat caddesindeki o eczanedeki o çok kibar hanımefendi, yanıldınız bu krem bana hiç ama hiç yaramadı !!!)...Bu krem 25 üstü kullanılabiliyormuş ve vaadettikleri;

Göz Çevresi İçin
Kırışıklık, torba ve morluk azaltıcı
GÖZ ÇEVRESİNİ GENÇLEŞTİRMEK İÇİN EŞSİZ İÇERİKLERİ BÜNYESİNDE BARINDIRIR.
FORMÜL: NCTF ve 55+1 aktif madde, fibroblastların hareketlerini arttırır ve dokuları yeniden yapılandırır. Haloxyl kompleksi göz çevresini onarırken NHS varolan mor halkaların rengini açar ve oluşumlarını önler. İçeriğindeki üç etken maddeden oluşan bir kokteyl kan dolaşımını arttırarak göz torbalarını ve göz kapağı şişliklerini önler. Dokuların sıklığını arttırır.




Birde kreme çok güvenmemin sebebi bu markanın tüm ürünlerinin mezoterapi etkili olması, aslında Filorga normalde estetik merkezlerinde mezoterapi ürünleriyle tanınan bir firmaymış...Yani botox, vitamin iğneleri falan o tipte ürünleri de varmış (ammannn bre yaaaa, ilerde ne acılar çekiceğiz yaaa, iğnesiz bir yöntem bulun yaaa, isviçreli bilim adamları size sesleniyorum!!!!:)))Daha sonra günlük bakım ürünleri de çıkartmışlar...Mezoterapi özelliği olduğuna göre derinin daha alt katmanlarına etki edebilir çok güçlü üründür diye düşünüp birde  kutuda yandaki tabloyla karşılaşınca hemen aldım!! Bakarmısınız 102 madde, bunun %60'ı aktif madde imiş....Voawwww dedim bunu sürünce gözlerim ışıl ışıl olacak yaşasın!!!!!!Aktifler göz altlarımdan içeri içeri dalsın , dermisimin en alt köşelerine hücum etsin, göz altlarım parlasın, dop dolu, gergin ,diri diri olsun!!!:))
Ama kazın ayağı böyle olmadı arkadaşlar, çok korkunç şeyler yaşadım gene:((( Yüzüm normalde çok hassas değildir, çok allerjikte olmadığımı düşünüyorum ama göz altlarım direk kreme göre tepki veriyor...Göz altı kremleri beni cidden çok korkutmaya başladı, her birinde ay bu sefer ne olacak gözümün altı kararacak mı, gerilecek mi?kaşınacak mı ??diyorum!!!Bu kremde ilk etapta kaşınma meydana geldi, sonra morarma hissettim....Kimsenin gözüme yumruk attığı yok ahaliiii, üstüne bir sürü para verip göz altım kırışacak korkusuyla aldığım bu hain krem bana bu kötülüğü yaptı!!!Meğersem caaanım shiseidom nasıl güzel aydınlatıyormuş, bunu kullanınca anladım:)) Günlük makyajımda çok ender zamanlarda concealer kullanırım, ama bunu kullandığım zaman içerisinde resmen göz altı kapatıcısına ihtiyaç duymamı sağladı !!! bu nedir yaaa, bir morarma , bir çökkünlük, yorgunluk halleri....En kötüsüde göz altlarım inanılmaz kurumaya başladı, gün içi resmen göz altlarımın gerillmesinden acı hissetmeye başlamıştım:((( Yaahu gerdirsinde bu kadar değil!!!:(( Moralim nasıl bozuldu anlatamam sizlere, her gün çok makyaj yapar hale geldim, bir çok gün hırsla göz altlarıma bırakın kapatıcıyı fondöten bile sürdüm!!!zararını bile bile o an o görüntüden kurtulmak için bastıra bastıra sürdüm:(((
E bir sürü para verdiğim için direndim,o hain kreme inanmak istedim:((( kullanıcağım ben bunu, zamanla iyileşecek göz altlarım dedim, bu sefer gitgide kaşıntı arttı, yahu hem dermokozmetik ürün diyorlar hemde içine buram buram kokan iğrenç  parfüm katıyorlar...!!Öyle çok kaşınıyorduki göz altlarım, sabah evden çıkarken hızla göz altı kremi ve nemlendiricimi sürerek çıkarım (makyajı iş yerinde yapıyorum, zamandan tasarruf ediyorum:)) sonra servise binip rutin olarak uyurum, bu bela krem serviste uyutmuyordu beni, gözlerimi kaşıya kaşıya bir hal oluyordum, yerimde duramıyordum:((( (işte, önemli toplantılarda paso eli gözünde bir tip...ne hallere düştüm bu baş belası kremden....
Haaaaa keşke tek sorun kaşıntı olsa, göz altlarımı çok kurutması sebebiyle egzema başladı, kabuklanmadan farkettim birde önceden göz altlarımda varolan pek takmadığım  çok ince çizgilerim sanki birden kalınlaştı, psikolojik mi bilemiyorum ama sanki artmaya başladı....En sonunda lanet olsun dedim shiseido kremin farkına vardım ve kaç paraysa alacağım dedim, ve yaklaşık geçmişte aldığım ücretin 3 katını vererek eski kremime döndüm....:(((Göz altlarımda eski haline döndü çok şükür, çooooooook mutluyum....Filorga Optim eyes ise elimde patladı (yahuuuuu o kadar ürün elimde patlıyorki tester verin yaaaa, nedir çektiğimiz böyleeee)
Son olarak 2 ürünün karşılaştırmasını aşağıdaki tablodan görebilirsiniz;

Gözünüze iyi bakın, göze gelmeyin güzeller!!! Sevgiler...!


GÖZ ÇEVRESİNDEKİ ÇİZGİLERİ, TORBALANMALAR VE MORLUKLAR AZALIR. GÖZLER IŞILDAR VE GENÇ BAKAR.

10 yorum:

  1. Ne güzel detaylı anlatmışsın. Göz kremim bitince tekrar okuyacağım :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @Deniz'ciğim güzellik konularına takık biri olunca böyle oluyor işte:)))Bazende kurcaladıkça insan kendine zarar veriyor,ben biraz maymun iştahlı ve her defasında farklı şeyler deneme hastalığı olan biri olarak istemeden kendime daha da zarar veriyorum.:(

    YanıtlaSil
  3. Wuuuu, yine bizi uzun uzun bilgilendirdin. Ben de merak ettim bu kremi, göz kremim bitince bir de indirimseyse alabilirim :)

    YanıtlaSil
  4. @sevda s ahhhh keşke indirime girse:((satıcı kadın dahada zamlanacağını söyledi, ne olacak bu güzellik hallerimizin sonu yahuu!!!

    YanıtlaSil
  5. aaaaaaaaaaaaa caniiiimmm ya bu ne yaaa, ben gerildim okurken! : (

    Eskiden bende göz kremi elime ne gecerse sürerdim, ama artik yas´mi degisti, bas´mi degisti, süremiyorum anacagim, feci derecede hassaslasti göz cevrem. Avene´in göz kremi iyi geliyor birde sebamed Q10 kullaniyorum bir haftadir o´da iyi, ama Rossmann´dan aldigim felaket yakti, hemen geri yikadim, ondan öncede Balea markasindan bir tanesi yakmisti. Shiseido buralardada cok pahali, ama annemin en cok sevdigi marka. Ayrica o göz altlarini öyle felaket yapan kremin markasini daha önce hic görmedim, duymadim, bosver hic kullanma, dekolte´ne falan sür bitir istersen, oralar gerilsin : D

    YanıtlaSil
  6. @vivacım her şey beni mi buluyor bilmiyorum ama:))herşeyden denemek isteyince maymun iştahlı olunca böyle oluyor işte, göz kremlerinden bayaa çektim:(( şimdide Estee lauder advanced nigh repair göz kremini denemek istiyorum oda süper!!Eğer Almanya'da ucuzsa Clinique all about eyes rich'i tavsiye ederim,oda güzel bir krem.

    YanıtlaSil
  7. benim göz altlarım çok hassastır ve kurudur ama bu krem bana hiç zarar vermedi aksine memnun kaldım çok. Postunu okuyunca şaşırdım acaba etken bir maddeye karşı reaksiyon mu gösterdi cildin. Çok üzüldüm :(

    Aslında her ürün kişiden kişiye farklı etki gösteriyor bu nedenle çok dikkat etmek lazım özellikle göz bölgesinde. Ama insan para verince işte bu kadar içine oturuyor sana da hak veriyorum , shiseidoyu ben de denemeyi çok istiyorum ama fiyatından dolayı beklentilerim yüksek kendisinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden her ürün kişiden kişiye farklı tepki veriyor, şaşırdım şimdi! Shiseidoyu kesinlikle öneririm.

      Sil
  8. selamlar, şimdi bu ürünü alalım mı almayalım mı? dokusu kalın demişsiniz? bu serinin maskesi vardı bende acaba ondan da mı kalındır dokusu?cildim çok kuru
    yaş 35...
    morluk vs de var napsam bilemedim
    şu an fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yaş 35 ise Shiseido kremi cidden tavsiye ederim...Dokusu yoğun evet ama bu yaşlarda daha besleyici, toparlayıcı kremler kullanmak gerek...Eğer nemsizlik çizgilerin varsa Shiseido cidden süper, göz altı torbalarını falanda toparlıyor ama yüzdeyüz değil, yazımda bahsettiğim gibi ben bu kremin değerini bunu kullanmayı bırakıp başka kreme geçip göz altlarım mahvolunca anladım...Fiyatı şuan ne bilmiyorum ama ben en son Duty free den aldırmıştım eşime,160 TL ye denk gelmişti...Maalesef biraz pahalı ama uzun süre gidiyor...sevgiler...

      Sil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...