12 Ocak 2012 Perşembe

Akne Savaşları 4: Avene Cleanance K ve Yıkama Jeli


Akne savaşlarımın sonuna yaklaşmama ramak kaldı:)) Size bu yolda denediğim her bir ürünü anlatmaya çalışıyorum, aknelinin ne çektiğini ancak akneli anlar:))
Avene Cleanance jel ve Cleanance K ürünlerini çok büyük umutlarla almıştım. Beklentimi kısmen karşıladılar, ürünlerin özellikleri kısaca şöyle;
AVENE CLEANANCE K
Yağlı ve Akneli Ciltler için Bakım ve Tedavi Kremi
Daha yumuşak ve arınmış bir cilt için soyucu ve keratin düzenleyici AHA ve BHA ile zenginleştirilmiştir. Yumuşatıcı alfa bisabolol, sebum salgılanmasını düzenleyici bal kabağı çekirdeği özü ve matlaştırıcı pudra içerir. Yağsız yapıdadır.
Kullanım Alanları :
Başlangıç akneleri, yüzeysel akneler ve siyah noktalar
Kullanım Şekli :Mükemmel bir şekilde temizlenmiş cilt üzerinde problemli bölgeye lokal olarak günde 1 kez yalnızca akşamları uygulanır. Cildin tolerasyonu yüksek ise tüm yüze uygulayabilirsiniz. Dudak ve göz çevresinden sakınınız.

AVENE CLEANANCE JEL
Yağlı ve Akneli Ciltler için Temizleme Jeli
Özellikle yağlı, akneli ve problemli ciltleri tahriş etmeden temizler. Cildi arındırır, bakteri oluşumunu engeller. İçeriğindeki çinko glukonat ile anti-enflamatur, gliserol ile nemlendirici, cucurbita pepo (bal kapağı çekirdeği) ile sebum düzenleyici, avene termal suyu ile yatıştırıcı etkiye sahiptir.

Cleanance K ürünü ürün açıklamasında dendiği gibi daha çok yüzeysel aknelerde işe yarıyor, köklü bir çözüm sağlayamıyor ne yazıkki, bir ara cildim inanılmaz kötüydü, arkadaşlar bende ne yazık ki çok fena sivilce sıkma huyu vardır, bundan utanıyorum ama dayanamıyorum:(((Sivilceyi sıktıkça sivilce yayılır, etrafa sıçrar, o noktadan sonra kısır döngü olur, bitmesi imkansız gibidir:(( Çıkmasa problem yok, ama özellikle başı çıkmışsa tutmayın beni:))) Hele içi dolu doluysa, sıkarken tazikle pıt diye ses çıkıp etrafa sıvı çıktığında garip bir haz alıyorum:))) Delimiyim neyim bilmiyorum neyseki yalnız değilim, kardeşim Pembe de öyle:))) Yazık anacığıma bu konuya kendisi çok üzülüyor bize hep  "etraftaki kızlara bakıyorum su gibi ciltlerinde hiç pürüz yok benimkilerde kendi kendilerini çirkinleştirmek için ne varsa yapıyorlar sıkın kızım, sıkın sonunuz ne olacak bakalım!!!!" der:((

İşte bir ara ardı ardına gelen sivilceler ve sıkmama engel olamama durumumda cildim berbat haldeyken bu ürünleri aldım.   Cleanance K ürününü eskiden kullanıp çok beğendiğim ve şurada yazdığım yazımda bahsettiğim La Roche posay effaclar K'ya çok benzettim. Aralarındaki tek fark La roche de BHA miktarı Avene Cleanance K da ise AHA miktarının fazla olması.

AHA ne midir? Glikolik asidi demek, yani meyve asidi, hani hep kadın programlarında derler ya vay efendim elmayı yedim kabuğunu yüzüme koydum, neymiş efendim kivi maskesi çok faydalı imiş falan filan:)) Bana yapış yapış doğal yöntemler nedense hiç cazip gelmiyor, glikolik asit sentetik elde edilmiş bir asit, ama inanın faydası BÜYÜK! Bu dost AHA'lar cildimizi mikro düzeyde soyup yeniliyorlar..Cleanance K da yüzdesi ne bilmiyorum, sanırım çok fazla değilki bende çok majör sonuç vermedi:(( O çooooook sivilceli dönemimde nemlendiriciyi anti aging ürünlerimi herbirşeyimi bırakıp bu ikiliyi kullandım, işe yaradılar ama tamamen istediğim sonucu alamadım. üstelik sonlara doğru kuruluk baş gösterdi, kısacası bende çok işe yaramadu bu ikili..

Avene Cleanance jel ise ilk aldığımda çoooooook aşırı beğendiğim, ömrümün sonuna kadar bunu kullanacağım dediğim (nedense ürünlere sadık kalmayı çok istiyorum ama asla başaramıyorum) fakat sonra kurutma yapması nedeniyle kullanmayı yarıda kestiğim bir ürün. Fakat temizlemesi müthiş!!!!ben hayatımda bu derece etkili başka bir temizleyici görmedim arkadaşlar. Genelde yoğun makyajlarımda (fondöten+pudra+bronzer+allık 4'lüsünü maximum kullanarak palyaço olduğum zamanlar:))) önce temizleyici yağ ardından yıkama jeli kullanırım, bu jeli deneme amaçlı tek başına kullandım, üzerinden tonikle geçeyim dedim bakalım bu jel işini iyi yapabilmiş mi deneme maksadıyla (uleynnn cildim için amma çok şeyin denemesini yapıyorum yaaa, banyomda/NASA araştırma enstitümde resmen heyecan içinde kalıyorum:)))) ve arkadaşlar TEK BAŞINA ÇOK SÜPER TEMİZLEDİ. Bir baktım pamuğa temiz, şok oldum resmen..Eğer cildim çok yağlı olsaydı gözüm kapalı ömür boyu bu ürünü kullanırdım (gözüm kapalı halde nasıl becereceksem:))..Birde kokusu kıvamı, enteresan şişe kapak açma opsiyonu falan başta çok aşık oluyor gibiydim sonra soğudum kendisinden...

Kısaca yüzeyel ara ara sivilceleri çıkan, çok büyük problemleri olmayan, cildi yağlı kolay kolay kurumayan arkadaşlara iki ürünüde gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum....!

14 yorum:

  1. Jel´i ben cok seviyorum, ama dedigin gibi insan hep daha iyi birseyler aramiyor degil, ama artik inaniyorumki böyle birsey yok, cildimiz sürekli ayni olmadigi icin bazen degisiklik yapmak gayet iyi ve normal, simdi cildini kurutmusdur, yazin cok iyi gelir, ürünleride zaman zaman degistirmek görek cildinin durumuna göre. Ama zor canim ya sivilceyle savasmak, ugras dur isin gücün yoksa : )

    bu arada bir kere mankenlerin cok yakindan cekilmis bir defileye makyaj yapilirken fotograflarina gördüm ve inanki hepsinin böyle tam patlamalik beyaz noktalari/kücük sivilceleri vardi, ama onlara dokunmadigin zaman makyaj´la cok güzel kapaniyormus, ondan dokunmuyorlarmis. Patlattigin zaman mutlaka o yer kuruyor, cok belli oluyor, kizariyor falan : /

    YanıtlaSil
  2. @Vivacım çok haklısın belkide bu yıkama jeli yazın baş tacım olacak:) O mankenlere tv makyajı yapıyorlar sonra porselen bebek gibi oluyorlar, bir gün canıma tak edecek Kryolan makyaj ürünlerini alıcağım, nedir bu çektiğimiz yaa, ömür boyu porselen olamayacak mıyız??:(( Uyanıklar demek sıkmıyorlarmış, darısı benim başlıma:)

    YanıtlaSil
  3. ben de en cok yazın kullanıyorum bu temızleyiciyi ama hala uygun bi nemlendirici ve peeling bulamadım
    ve ayrıca gözenek sıkılastıran bı mucize bulamadım
    kiehlse iyi dıyorlar
    posaya doncem galıba

    YanıtlaSil
  4. @kovakadınıyımben haklısın bende yazın kullanıcağım bunu, gözeneğin sıkışmasının tek yolu cildi sürekli soydurmak.Bunu kimyasal peeling yaptırarak yada sürekli AHA lı ürünler kullanarak kısmen sağlayabiliriz ancak.Maalesef tonik olayına inancım kalmadı benim.

    YanıtlaSil
  5. canim sivilceden sonra kalan kirmizi izler icin de onerilerin varmi.

    YanıtlaSil
  6. @ilkecim maalesef kısa vadede mucize bir çözüm ancak lazerle oluyormuş. (Evde ise Ayşenur Yazıcı'nın sitesinden kopyaladığım şu kremler öneriliyor; fade out, achromın skin and uv protection cream , skin doktors fade away, benev emlite active cream, babe depigmentasyon kremi, la roche posay mela d bright, bıoderma photoderm spot creme.. )Ben hiçbirini denemedim fakat doktorum çok eskiden leke için Tretin vermişti, sonuçta soyduğu için zamanla lekeyi azaltıyor,birde c vitaminli tüm ürünler cildi açıyor, ben lazerden falan korkuyorum resmen yakıyorlar cildi,şimdilik bence sende uzak dur.

    YanıtlaSil
  7. Temizleyiciyi merak ettim, denemek isterim bir ara :)

    YanıtlaSil
  8. @Sevdacım kışın belki bu jel cildini biraz kurutabilir, ama yaz için kesinlikle öneriyorum, benim cildimi kuruttu ama seveni çok bu jelin, viva çok övmüştü mesela..!

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar
    Avene Cleanance K ve Yıkama Jeli ile diğer tüm Avene ürünlerini %25
    indirimli olarak İstanbul Şişli'den eczane güvencesi ile satın alabileceğiniz online eczane sitesi www.eczanemizburada.com'u önerebiliriz.

    Sağlıklı ve güzel günler dileğiyle

    Uzm Dr Adnan AYDOĞDU ve eczanemizburada.com

    YanıtlaSil
  10. Canım bu yazın üzerine kesin alacağım. Şuan Yves Rocherin Peeling etkili temizleme jeli ile toniğini kullanıyorum ama aldığıma pişman oldum .Çok yağlı olan cildim iyice yağlandı cildim vıcık vıcık :'(

    Tavsiyen için çok teşekkürler canım , sevgilerle ..

    http://rimellikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bloğuma ziyaretin için çok teşekkür ediyorum, bu aralar malum yaz mevsimi olduğundan bloğuma yazamıyorum ama yakında bomba yazılarla geri döneceğim:) Yves rocher cilt bakım ürünlerini bizim gibi sorunlu ciltlere kesinlikle tavsiye etmiyorum bende 3 tane peelingi var 3'üde sivilce yaptı, bitkisel yağlar vs içerdiğinden ancak çok sorunsuz kuru ciltlere iyi gelir, zaten Yves rocher cilt bakımında iddialı bir marka değil..Avene yeşil jeli kesinlikle çok iyi,tavsiye ederim, yaz tatilimi ilk kez sivilcesiz geçirmemi sağladı..Sevgilerimle...!

      Sil
  11. Bu ara avene tonik ve temzileyici jeline taktim ama ben 11 aydir cild tedavisi goruyorum son uc aydirda sadece nilera okyanus kullaniyorum farkli bir urun ozellik tonik icin soyluyorum nileradan sonra yuzume uygularsam ters birsey olur mu diye endiseleniyorum zira cildimden yeni yeni yuzum gulmeye basladi :) doktorum biraz aksi bi ihtiyar ona danisacagim ama kendisi bu tur urunlere karsi mesafeli tonik konusunda ne yapmaliyim cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Akne patlaması yaşadığım bir anda derin sivilceler birbiri üstüne patlak verirken ben de aknicare yıkama jeli, losyonu ve nemlendiricisini kullandım. İnanılmaz işe yaradı. Hepsi kayboldu ve yenisi çıkmadı, tabi ki o ataktan sonra tek tük sivilcem çıktı(biraz da düzensiz kullandım). Herkesin cildinde aynı etkiyi yaratır mı bilmiyorum ama bana acayip yaradı.Özellikle roll on şeklindeki losyonu sivilcenin üzerine sürdüğünüzde derin sivilceler bile bir kaç gün içinde kuruyor.

    YanıtlaSil
  13. Bioderma sebium global diye bir ürün var bi de Ducray keracnyl diye bir ürün var bunları da deneme şansın olduysa karşılaştırır misin?

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...