26 Şubat 2012 Pazar

Tüm Toniklerimi Bir Kenara Attım Rosense Tonik'le Güller Açtım!

Bir ürünü keşfetme post'larına bayılıyorum, kendimde en çok böyle postlar yazarken haz alıyorum:)) Bu sefer konu Tonikler!!!!
Bir tonikten ne beklersiniz?
Pürüzsüzlük? Gözenekleri küçültmesi? Cildi makyaj artıklarından arındırması?? vs vs
Boşuna kendimizi kandırmayalım kızlar çünkü ben zaman içerisinde toniklerin bir halta yaramadığını anladım. Hele gözenek küçültme iddiası tamamen hikaye! Hani biri der şu toniği kullandım gözeneklerim küçüldü, işte o zaman belki inanırım!!
Ben uzun yıllar resimdeki Clinique toniği kullandım 2 numara olanı. Ve ürün o kadar iddialıydı ki inanarak kaç şişe bitirdim sayısını bilmiyorum, fakat inanın faydadan çok zararını gördüm. Göya Clinique 3 adım serisinde fark yaratan kısım tonikmiş, treatment mış falan yok arkadaşlar YALAN! Birde içersinde resmen alkol var, pamukla sürerken gözleriniz yaşarıyor, cildiniz karıncalanıyor, benim tahminimce içersinde düşük doz AHA var fakat alkolde işin içine girince cildimin yağ dengesini bozan, kurutan ve bir işe yaramayan bir tonik oldu kendisi.
Sonrasında Dr. Murad Clarifying Tonik  kullandım oda işe yaramadı. Cilinique'e göre şüphesiz cildime daha iyi geldi fakat ne gözenek küçülttü nede pürüzsüzlük verdi:(
Ve Rosense öncesi en son Skinceuticals Equailizing tonik kullandım, fena değildi Clinique gibi alkollü değildi, cildi yormuyordu fakat cildimde görsel olarak inanın hiçbir fark göremedim..Hiçbiri ama hiç biri  benim yıllardır tonik kullanayım gözeneklerim küçülsün, cildim pürüzsüzleşsin umudumu gerçekleştiremedi!!!!
En son tonik kullanmamaya karar verdim, rutinimden gereksiz olan bu adımı çıkardım:) Hem param bana kaldı hem zamanım. (ne zamanı demeyin pamuğa tonik döküp sürme işlemi 30 sn, sabah 30 sn akşam 30 sn etti 1 dakika çarp 365 ile vs vs :))
Fakat makyajımı çıkartıp cildimi yıkadıktan sonra tonik adımına ihtiyacım olduğunu hissettim. Cildim kuru kuru birden nemlendirici sürüyordum, en azından cildimi yumuşatıp nemlendirici adımına hazırlayan bir şey yapmam gerektiğinin farkına vardım.
Beklentimi minimuma indirdim ve bloglarda arama yaptım, çoğu kişinin rosense gül suyundan çok memnun olduğunu farkettim.Gerçi ben doğal ürünleri sevmem, etkisiz olduklarını düşünürüm hep fakat bu kadar insan kullanıyorsa bir bildikleri vardır diye düşünerek Rosense gül suyu kullanmaya başladım.
                                          Ve ÇOK SEVDİM!!!!!!
ürünün +'ları; 
  • Kokusu çok güzel, rahmetli anneannemin gül reçeline benziyor, sürdükçe keyifleniyorum:)
  • Alkol olmadığı için cildimi yormuyor, sürdüğümde rahatlama etkisi yapıyor.
  • Yumuşatıyor, cildimi nemlendiriciye hazır hale getiriyor.
  • Makyaj temizleme işlemimde kalan makyaj artıkları varsa onları temizliyor. (gerçi pek olmuyor ya)
  • Cildimi sürdükten hemen sonrası geriyor. Bunun faydası var  mı bilemiyorum ama benim hoşuma gidiyor.
  • Cildimin yağ-nem dengesini sağladığını düşünüyorum bu etkisini birçok yerde okudum ve bunu kullandığımdan beri sivilcelerim daha az çıkmaya başladı.
  • Fiyatı çok ucuz,elimde biri bitmeden diğerini alıyorum bol bol sürüyorum, göz altlarına kullanılmasının zararı olmadığını bilsem avucuma döküp yüzümü şaplata şaplata yıkayacağım bununla.O derece doğal ve zarasız olduğunu düşünüyorum.
Kısacası benim gibi tonikten beklentisini düşürenler (gözenekleri küçültmesi vs gibi) ciltlerini yormayacak doğal ve zarasız bir şey almak istiyorlarsa bu ürünü şiddetle tavsiye ederim... Rosense dışında başka markaları denemedim, sizin memnun kaldığınız başka bir marka varsa bana önerebilirseniz sevinirim. Rosense'de birde gülsuyu değilde tonik formu var, doğrusu onuda merak ediyorum fakat saf gül suyu formu cildime iyi gelmişken denemeyi şimdilik erteledim:))

Haydi gül suyu kokalım, bütçemizi ve cildimizi yormayalım dostlar:)))))

21 yorum:

  1. ben de tonik ala ala baya para harcamışımdır, sonra dediğin gibi hiçbir faydasını görmedim, bir senedir gülsuyu kullanıyorum acayip memnunum, tanıdığım herkese de öneriyorum.Hem ekonomik hem de tonikten beklediğim herşeyi yapıyor.Buzdolabında tutup soğuk kullanınca daha etkiliymiş diye duymuştum.Ben de Rosense kullanıyorum bu arada

    YanıtlaSil
  2. @ozax bloğuma ziyaretin ve yorumun için teşekkürler:) Buzdolabında tutma önerini yazın deneyeceğim, bloğundaki kediciklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Almanyadada gül suyu bulmak problem, ama türkiyeye gidince bende almayi düsünüyorum! : )

    YanıtlaSil
  4. Tamamen aynı fikirdeyim senle canım. hem kremden hemen önce gözenek küçültmek serumdan kremden yararlanımı düşürmez mi?. Hiç anladım toniğin mantığını hiç. Bende gülsuyu kullanıyorum ama sırf gülde bulunan vitaminlerden cildim faydalansın cildimde sabun artığı yerine doğal bişeyler kalsın diye. Gülsarayı diye bir ürün kullanıyorum ben :)) ıspartadan almıştım. yalnız gülsuyu alırken içinde esans ve su karışımı olanı değil %100 gülsuyu olanı almak lazım ve mutlaka dolapta saklamalı diye biliyorum. saf olduğundan bozulabilir çünkü. ve gerçek gülsuyu ekşi kokar buram buram gül kokmaz. içindekilere bir bak istersen.

    YanıtlaSil
  5. Ben de kullanıyorum gülsuyu yalnız göz altlarına zararı olduğunu bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  6. @viva orada ancak Arap mahallesinde falan bulursun ama onlarında nesine güvenipte kullanacaksın??En iyisi sen Türkiye'ye gelince istifle başka çaresi yok:))

    YanıtlaSil
  7. @ilke kızım sen var yaaaaaaaaa, işi biliyorsun:)))) eeee gülsuyu Isparta'dan alınır!!Şimdi anlaşıldı güzelliğinin sırrı:))))Benim kullandığımda %100 gül suyu ama güzel kokuyo işte??:((

    YanıtlaSil
  8. @cfusun bende göz altına sürülüp sürülmediğini bilmiyorum, emin olmadığım için kullanmıyorum, ama doğal birşey ise sorun olmaz heralde.

    YanıtlaSil
  9. Canım ben bazn o dediğinden yapıyorum yani şap şap yüzümü yıkıyorum resmen gül suyuyla :) Bir de haftada 1-2 sırtıma ve göğüs bölgemede sürüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Şu sağdaki barbie blogun okunmasını çok zorlaştırıyor. Kaldırmanız veya dibe çekmeniz mümkün mü?

    YanıtlaSil
  11. @sevdas canımcım sırtına nasıl sürdüğünü merak ettim doğrusu:)))belki sprey şişesine konulup denenebilir, göğüs bölgesinde nasıl faydası var??onu da merak ettim:) Şap şap yıkayacağım bende:)))

    YanıtlaSil
  12. @gasilhane o barbie yi koymaz olaydım:))Çıkarmaya çalışacağım, bloğuma ziyaretin için teşekkür ederim:)Okuyucu kitlemi her daim merak edip bloglarına bakarım, senin bloğun çok farklı, hoşuma gitti ilginç konularda yazman, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Rosense bence tonikten daha iyi, ve kullanıyorum. Daha önce tek bi çeşit kullanırken memnun olunca set olarak bi siteden aldım. Bayağı cazip geldi fiyatı. Tavsiye ederim.

    http://www.ucuzsatiyorum.com/firsat-urunleri/rosense-gulden-gelen-guzellik-sepeti-p1655.html

    YanıtlaSil
  14. Ben de gülsuyu kullanıyorum arada.

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Henüz yeni başladık inşallah faydasini görürüz kizimin yüzünde çok sivilce var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba umarım faydasını görürsünüz, yazıyı yazarken gül suyu kullanıyordum fakat şuan Avene cleanance yıkama jei ve toniğini kullanıyorum, Avene tonik sivilceleri kurutmada daha etkili geldi, gül suyu fayda etmezse onuda deneyebilirsiniz, sevgiler!

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. ben dermalogicanin urunlerini kullaniyorum ve cok memnunum.
    ayni sekilde toniklerin bi ise yaramadigini dusunerek herzaman annenelerimizden methini duydugumuz gulsuyunu kullanmaya basladim.ama piyasadakilere cok guvenmedigim icin dogal olsun istedim ve 'gulsha' adli markayi kesfettim.gercekten guzel.yuzumu yumusacik yapiyo nemlendirici surmus gibi ozellikle gul yuz yagi bi harika.4-5 gunde bir yagi da kullaniyorum.tabi fiyatlari biraz tuzlu.ama ise yaramayan kozmetiklere para dokmektense daha mantikli bence:)

    YanıtlaSil
  18. Rosence çok ama çoook iyidir. Diğerleri saf değil başka markaya güvenmeyin gül suyunda. Bende 1 haftadır kullanıyorum ve çok memnunum. Kesinlikle buz dolabında saklanmalı yaz-kış. Ayrıca göz altı torbalarına ve morluklara iyi geliyor. Kirpiklere bakım yapıyor. %100 doğal olduğu için göz için de kullanabilirsiniz kızlar. Hiçbir sakınca yok. Bence göz kremleri vs. daha yıpratıcı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz altına sürüldüğünü bilmiyordum,diğer alışımda buzdolabında saklayayım bari bende, verdiğin bilgiler için teşekkürler

      Sil
  19. Arkadaşlar ben rosense gül suyu ya da toniği kullanmadım ama bloger arkadaşımız gibi en kaliteli(cliniq transvital avene vb )bir sürü tonik kullandım hepsi hikaye para tuzağı...enson avenenin 2 çeşit toniğini kullandım hiç... Yazık kandırmaca hepsi elimdekiler bitsin diye bakıyorum ilk işim rosensenin gül suyunu almak olacak el ve vücut kremini aldım harika kesinlikle tavsiye ederim sırada gulsuyu ve yüz kremleri var para tuzaklarına düşmeyelim derim izmirden sevgiler

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...