12 Nisan 2012 Perşembe

İndirimden Kaptığım Alix Avien Ganimetlerim:)

 
Selamlarrrr, 8 Mart dünya kadınlar gününün alışverişini yoğunluk ve araya başka şeylerin girmesinden ancak bugüne yazabiliyorum:((Sonrada bir sürü alışveriş geldi ardından sırayla hızla size aktarmaya çalışacağım yorumlarımı...
 
Alix Avien terracota pudraya çok önceden kafayı takmıştım Makyaj güncemin şuradaki yazısını okuduktan sonra...Çoğu kişi bu pudra nın  MAC' in en çok tutan Mineral skinfinish pudrasıyla aynı sonuç verdiğini söylüyor.Yani aynen ilaçtaki gibi MAC mineral pudra'nın muadili Alix avien terracota oluyor:))))
Eeeeeeee Lame bu bilgiyi duyarda dururmu hiç????Tam alıcaktım YKM'de sağolsun çok iyi niyetli bir satıcı çoook önceden vazgeçirtti beni "sakın şimdi almayı fiyatı 33 TL den % 50 indirime girecek 8 Mart kadınlar gününde "diye....Bende sabırla bekledim ve bu arada bu ürünü çokça kullanan, makyaj bilgisine ve yaptığı objektif yorumlarla çok güvendiğim blogger arkadaşım lensmakyaj   'a danıştım hangi rengini alayım diye.
Çünkü 1,2,3 ve 4 olmak üzere 4 tonu var.1 no en açık transparan ton, zaten ilk bu ton çokmış tek tonmuş herkesin cildine uyum sağlıyor..Fakat daha sonra renk versin diye diğer tonlarda üretimi yapılmış. 2 no su çok koyu ,resmen bronzer görünümünde.Lensmakyaj bana 01'ini önerdi. Hatta ondan aldığım bilgiyle bu ürünü almayı düşünen diğer sevgili blogger arkadaşım ozlemtuana'yıda ben yönlendirdim, aman 8 mart'ta al ,indirimi kaçırma, 1 no lu tonunu al diye....
Ama kelin aklı yokki başına sürsün :))gittim o gün YKM'ye satıcı kız nasıl ısrarlı 3 no sunu satmaya anlatamam, "beni dinle bak, bu renkte veriyor,1 no su  pek güzel değil" falan diye en sonunda dayanamadım 3 no'yu aldım..eeee %50 indirim olursa Lame tek ürünle yetinir mi hiç??Gittim allık ve eyeliner da aldım...
 
Fakat sanırım pudrada hata yaptım, çünkü hafif koyu gibi duruyor, yoğun sarımsı gözüküyor...iyice bir allık sürmek gerek:) Gerçi hiç affetmem sürerimde 1 no çok fena aklımda kaldı:((
Birde terracota olduğundan o kadar bereketliki 1 sene kullansam bitmez,
tam alırken etraf avının üzerinde kaplanlar gibi bir sürü bayan genç kız kaynıyordu, inanın son kalan 3 noyu aldım, allığı ve eyeliner ıda zor kaptım:))))Birde en sinirime giben ben 30 yaşı devirmişim ancak bilinçlenmişim:))) Daha doğru secçmeye başlamışımki teenage oldukları belli kızları görseniz, kız benim istediğim ruju anında kaptı alamadım mesela bir yandanda arkadaşına anlatıyor "bak bu rujun alt tonu turuncumsu portakal renginde benim gibi buğdaya yakışır sen beyaz pembe cilt tonundasın sen vişneçürüğümsü tonlara bak" falan diye...Uleyynnnn dedim, şunlardaki bilgiye bak,kız bir  bakışta bana çok yakışacak ruju kaptı ben kaldım yayan:))

Çok uzatmadan yorumlara geçiyorum:))
  • Pudra: harika dokusu var, mat duruyor ama öyle yapay matlık değil ,belli bir zaman sonra canlanıyor daha çok oturuyor yüze...
  • Kesinlikle flormar pudralarla karşılaştırmayın bu pudra çok daha kalıcı.
  • Satıcı kız bu pudranın magic ol
  • duğunu aynı zamanda botox etkisi yaptığını söyledi ama buna sizde eminim benim gibi inanmayacaksınız:))))
  • Fakat çizgilere dolum yapmadığı kesin, cidden bu konuda da başarılı...
Alix avien Dipliner Black  yorumlarım;
  • Daha kuru kıvam istiyordum tam olarak eyeliner değilde daha kolay bir şey istedim ve bunu çok önerdiler ucu sivri dikkatle sürmek gerekiyor. Sürmesi eyeliner kadar zor değil.
  • Göz altına da sürülebiliyormuş, ben denedim sevmedim o görüntüyü..
  • Sürünce yoğun bir siyahlık veriyor fakat çabuk kurumuyor bir müddet göz kapaklarınızda ıslaklık ve gerilme hissediyorsunuz.
  • Gerilme hissi epey uzayabiliyor, bu konulardan pek anlamasamda bu durum göz kapağı yaşlanması bakımından pek sağlıklı olmadığını düşündürttü.
  • Koyu renk smokey eyes makyajında üstten eyeliner çekilecek durumlarda farınız çok koyu olsa bile bu dipliner'ın  yoğun pigmentli yapısı sayesinde dipliner çektiğiniz belli oluyor hoş duruyor...
 
Alix Avien Multicolor Allık no:05

Allık ise en büyük bombam oldu....En çok karı bu allıktan elde etmiş gibi hissediyorum (benimkide nasıl bir karsa evde 1 kg allık var neredeyse:)) Çünkü rengi benim buğday tonuma inanılmaz uydu....:)Pigment yapısına bir bakın, çok hafif simli, turuncu, koyu turuncu, dore ve hafif pastel gül kurumsu 4 tondan oluşuyor...Karışımı çok tatlı bir şeftali tonu çıkıyor...Kendim denedim, kendim keşfettim ve doğru olanı aldım...!Böyle zamanlarda çok mutlu oluyorum:))
 
Allık yorumlarım şöyle;
  • Maalesef aşırı tozlanabilir yapısı var, elbisenize oranıza buranıza bulaştırmamak için dikkatli olmanız gerekiyor.
  • Rengi çok kalıcı akşama kadar duruyor.
  • Simli gözüküyor ama yanakta yapay simlenme görüntüsü vermiyor, sim yokmuş gibi fakat canlı bir görüntü bırakıyor:))
  • Fırçaya çok yoğun renk pigmenti geliyor çok çok az sürmesseniz palyaçoya dönüyorsunuz.
     
****Tüyo: Allığın yanakta bir noktada oturmaması tüm yanağa homojen ve az miktarda yayılması için 2 yolumuz var;
  • Ya çok büyük fırça kullanıp çok az almaya çalışacaksınız.
  • Ya da fırçanıza allığı buladıktan sonra allık kapağına yada avuç içinize fırçayı bir 2 kez dokundurup pat pat yapıyorsunuz yani avucunuzda rengi dağıtıp ; fırçanızında her bir telinde allığın homojen dağılmasını sağlayıp o şekilde yanağa sürüyorsunuz fırçanızı:)))
(bu yöntemin telif hakkı tamamen benimdir, kendim deneyip buldum bu yöntemi ona göre:))))İlham kaynağım ise yağlı boya resim yapmak :)))Bir dönem yağlı boya resim kursuna gitmiştim ve resimde çok yoğun olmamasını istediğim kısımlara ;mesela mavi gökyüzünde beyaz bulut yapacağım beyaz boyayı en kalın fırçamla alıp paletime 1-2 pat vurup hafif transparanlaşınca mavi gökyüzüne kondururdum bulutlarımı:))))
İlham kaynağım tamamen buradan geliyor:)))))
 
Swatch larıma bakın cicilerim benim!!!:))))
  
 

Bakın kapatıcılığı nasıl yoğun !!!!:)


 Şunun güzelliğine bakın yaaaa aşık oldum bu allığa:))))


Flashlı ve flash sız swatch lar:)


Yüzünüzde düşlediğiniz resmi /sanat eserini:) yapmanız dileğiyle...:)
 
 

 

 

 
 

11 yorum:

  1. Hmm pudrayı aklımın bi köşesine yazdım bende ;)
    Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  2. İlk rastladığımda alınmak üzere yazdım bi kenara :) Sevdiğim markadır alix avien :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan şekerim bende alıcam kesinlikle kocaman öpüyorum....

    YanıtlaSil
  5. %50 indirim cidden ganimetmiş bunlar. Allık hakkaten hoş görünüyor güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  6. @j.d açık tenliysen hiç düşünme 1 no sunu al...Beğenirsen sana 1 sene gider, çok bereketli:)

    @şanslıkedi bloğuma ziyaretin için teşekkür ederim, alix evien ürünlerini bende seviyorum,flormar ve pastele göre daha başarılı buluyorum..

    @fashionisable sağol canım!

    @ozlemtuana twitter da o kadar gaz verdim almadın mı????üzülme şekerim yine indirime girer kesin, anneler gününden çok umutluyum haydi hayırlısı bakalım:)))

    @ilke teşekkürler canım:)Neredeyse 1 pudra fiyatına 3 parça malzeme aldım:))Allık cidden inanılmaz güzel yakışıyor sanada çok gider bence bu ton bir dene bakalım...Pudrasınıda es geçme çok hafif güzel formülü var ve sivilce yapmıyor:))))

    YanıtlaSil
  7. Canım allık şahaneymiş, bayıldım bayıldım. Pudrayada bakmam lazım bir ara. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  8. @sevda s çok teşekkür ederim güzelim!!Allık senin teninede süper gider hemen hemen aynı tonlardayız:)

    YanıtlaSil
  9. Canım çok karlı bir alışveriş olmuş.
    Bende 3 yıldır Alix avien pudra kullanıyorum , en sevdiğim pudradır kendisi çok seviyorum.
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. bu allık indirime girdiği an kapıyorum :)) acaba şeftali ağırlıktada varmı?

    YanıtlaSil
  11. aynen bende Deniz, en son azaldı şimdi yılbaşı için kesin indirime girer alix avien ürünleri ve ben yine aynı renkten yine alacağım çünkü inanılmaz sevdim bu allığı...şeftali ağırlıklı tonlarıda vardı hatırladığım kadarıyla bir bak sende, birde kalıcı bir allık uzun süre yüzde kalıyor daha ne isteyeyim ki! :)

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...