9 Ocak 2013 Çarşamba

Dermobakım Alışverişim: Solante Güneş Kremi ve Naturway Sarımsaklı Şampuan



Dermobakım'dan dün siparişimi verdim bugün kargo elime geçti, çok memnun kaldığım için yazısını yazmak istedim. Sipariş verirken sample varsa göndermelerini rica ettim sağolsunlar bir sürü işe yarar sample ürünler yollamışlar. Valla bana artık A kutusuna B box'ına üye olmak çok saçma geliyor çünkü internet alışverişlerimde zaten birçok firma sample yolluyor , aslına bakarsanız bunları eczaneden alırken testler vermeleri gerek bu bizim hakkımız ama bin bir nazla vermelerine birde netten alışverişe göre daha pahalı satmalarına illet oldugum icin uzun süredir şampuanımı bile netten alıyorum, bakalım bu alışverişte neler almışım ??

1. Naturway Sarımsaklı Şampuan-Otacı : Bir blogger arkadaşın övgülerini okuduktan sonra almaya karar verdim ve bu 3. şişem...Özellikle saçlarımı boyattığımdan beri saçlarım çok dökülüyor, zamanında Bioxcin, Tresan Isırgan otlu şampuan, Poliphin şampuan gibi epey bir ürün denedim bunlardan en işe yarayanı Tresan ve Poliphin oldu fakat Tresan saçı kazık gibi yapıyor ki şuan saçlarım boyalı olduğundan ve yanmış olduğundan artık böyle sert şampuanları kaldıramıyor...Poliphin ise belki duymuşsunuzdur siyah şampuan, oda sert yapıyordu ve solüsyon ve serum'la beraber set halinde satılıyor, ben zamanında sabırla uyguladım dökülmeyi azalttı fakat şuan o sabrım yok, tek istediğim saçlarımı boyalı saç şampuanı gibi yumuşacık yapacak ve dökülmeyi azaltan bitkisel bir şampuan...Zaten sarımsaklı şampuanların methini eminim duymayan kalmamıştır, ben aktarda satılanlara güvenmiyorum, Naturway zaten Otacı markası ve eczanelerde satılıyor, dökülmem tam olarak durmasa bile bu şampuandan memnunum, en azından içeriğinde zararlı maddeler yok, bitkisel ve aynı zamanda saçlarımı yumuşacık yapıyor.

2.Solante Antiox Sun Care Lotion:  Solante güneş koruyucu kremlerden vazgeçemiyorum, en son Babe güneş kremini aldım sivilce yapmaması ciltte mat bitiş bırakması hoşuma gitti fakat kışın cildim inanılmaz kuruduğu için aynı zamanda nemlendirme özelliği olan Solante'ye geçtim. Güneş lekelerimden dolayı son birkaç yıldır yaz kış 50 faktörlü krem kullanıyorum, güneş koruyucu seçiminde kriterlerim; çok etkili olması, non komedojenik sivilce yapmayan türde olması, yüze sürüldüğünde bembeyaz görüntü bırakmaması başta geliyor. Bu konuda çok ürün denediğim için iddialıyım:) Daha önceki kullandığım ve yorumladığım güneş koruyucuları yazılarım şurda, şurada, ve şurada.
Solante'yi seçmemde en büyük etken "günde 1 kez kullanılabilecek Lipozomal teknoloji" ile üretilmiş olması, çünkü özellikle yazın sabah sürüp makyaj yaptığım için makyajım bozulmasın diye 2-3 saat sonra güneş kremimi yenileyemiyorum ve tüm gün koruyacak tek seçenek bu Lipozomal teknoloji ile üretilmiş olanlar oluyor. Aynı teknoloji ile üretilen başka bir üründe bildiğim kadarıyla Eczacıbaşı'nın ürettiği bir krem olan Day long, fakat fiyatı çok pahalı geldiği için denemedim, ayrıca Solante'den çok memnunum, tatilde fazlasıyla test ettim, yüzünüzü çok iyi koruyor, ben genelde uzun uzun denizde kalan bir tip olduğum için kullanacağım ürünün suya dayanıklı olması gerekiyor, zaten ben genelde yüzerken yanıyorum, onun harici şapkasız gezmiyorum, şemsiye altında gölgede güneşleniyorum (gölgedede güneşlenebilirsiniz unutmayın:), güneş o kadar yakıcı ki gölgede bile yanıyorsunuz) ve bu krem sonucu yine bronzlaşıyorum ama çok yavaş şekilde ve kızarmadan hafif bronzlaşarak, zaten esmer olduğumdan çok bronz olayım sevdam yok, ama bu hafif bronzlukta çok hoşuma gidiyor cildim canlılık kazanıyor resmen:)
Lafı fazla uzatmayayım ,Solante nin epey bir çeşidi bulunuyor ilk alışımda malum en hassas olduğum konu sivilceler olduğu için Solante Acne aldım, genel olarak memnun kaldım fakat cildimi pul pul yapıyordu, kuruttuğunu hissettin. İkinci alışımda diğer hassas olduğum konu lekelerim olduğu için hem yeni lekelerin oluşmasını engelleyen hem eski lekelerin rengini açtığını iddia eden Solante Pigmenta aldım, gerçekten güzeldi, makyaj altı bazı olarakta uygun bir üründü, lekelerime ne derece etki etti, kullanmazsam geçen yaz daha mı çok lekelenirdim bilmiyorum...Ama yoğun yaz tatilimi hiç bir yeni leke eklemeden geçirdiğimi söyleyebilirim.
Neyse bu son siparişimde de antiaging etkili Solante Antiox aldım, daha önceden tester'ını kullanmıştım ve çok beğenmiştim. İçerisinde yeşil çay, üzüm çekirdeği yağı, E, C vitaminleri gibi antioksidanlar mevcut, tabi nemlendirme etkiside gayet iyi..Bunun harici diğer kullandığım Solante lere göre daha hafif yoğunlukta hissettim, aslında benim gönlüm hala yıllarca kullandığım La Roche Posay gibi likid ,süt yapıda koruyucu güneş kremlerinden yana, Solante'ler ne kadar losyon olarak geçsede kremsi yapıdalar...Fakat yüzde yayılması, sürümü gayet güzel, beyazlık vermiyorlar, ve en önemlisi kullandığım 3 üründe SİVİLCE YAPMADI!! Bundan iyisi can sağlığı:) Merak edenler altta ürün içerik ve özelliklerini inceleyebilirler..Birde son olarak  fiyatı size biraz fazla gelebilir fakat 150 ml olduğunu düşünürseniz benim gibi her gün kullananlar için piyasadaki en ekonomik ve en iyi koruyan ve diğer saydığım faktörler bakımındanda diğer güneş koruyucularından çok daha üstün olduğunu göreceksiniz.









Verilen tester'larıma gelirsek;


1. La Roche-Posay Physiological Micellar Solution : Beni en mutlu eden tester bu oldu çünkü Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution'u uzun süredir kullanıyordum ve piyasadaki diğer miselli temizliyicileri çok merak ediyordum. Biliyorsunuz Bioderma miselli solüsyon benim gibi hergün full makyaj yapanların olmazsa olmazı, Şuradaki yazımda biraz kötü bahsetmiştim kendisinden, hatta sivilce geçirmediğini yazmıştım, zaten böyle bir iddiası yok ürünün, en önemlisi sivilce çıkarmıyor  ve şuan onsuz bir makyaj temizleme rutini düşünemiyorum...Misel denilen madde nasıl bir etki yapıyor bilmiyorum ama ben miselin gücüne çok inandım, mesela makyajımı temizlerken çooook eskiden sivilceli zamanlarımdaki gibi sadece yıkama jeliyle temizlediğim zaman gerçek bir temizlik olmuyor, hatta deneme amacıyla üzerinde sensibio ile geçtim pamuk nasıl kirlendi anlatamam size, o yuzden makyaj temizlerken sensibio ile silip üzerinden makyaj temizleme jeli ile yıkıyorum çok şükür uzun süredir sivilce sorunum kalmadı:) Avene ve La roche ninde micell li temizleme sularını merak ederken La roche'ye kavuştum bile, cidden çok sevindirik oldum:) Sensibio bende biraz kaşıntı yapıyor belki bu daha iyidir, deneyeceğim , hemde seyahat boyu !!! Bir yolculuğumda mutlaka yanıma alacağım, süper!!!!!

2.Babe yüz için renkli güneş koruyucu SPF+50: İkinci sevindiğim üründe bu oldu, cidden merak ettiğim bir üründü, yüzüme kat kat ürün sevmeyi sevmiyorum, renk vermesi güzelse renkli nemlendirici gibi kullanabilirim belki:)

3. Sensibio yıkama jeli: Daha önceden tester olarak elime geçmişti ve kullanmıştım, yumuşak güzel bir temizleyici, bunlarıda seyahatlerde kullanmak üzere solabıma kaldırayım:)

Diğer sample'lar;

4. Avene Clean AC Hydratant Apaisant Hydrating Cream: Yağlı ciltler için nemlendirici,

5. Avene Clean AC Cream

6. ve bir sürü Vichy poşet sample'lar...

Kısacası seviyorum netten alışverişi, hem hesaplı, hem kazançlı:) Görüşmek üzere....!

LAME

13 yorum:

  1. Solante'yi de Naturway'i de merak ettim canım, aynı dertlerden muzdarip aynı beklentilerde olan biri olarak ilk fırsatta denemek isterim. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, ikisinide cidden tavsiye ederim..

      Sil
  2. Bende su sarımsaklı sampuanı merak ettim. Bir kere eczacı cok ovmustu baska marka almıstım. Aldıgıma alacagıma pişman oldum keçe gibi yaptı sacımı :S Banada beklerim cnm:)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Su sarımsaklı sampuanı bende merak ettim. Bir kere eczacının galyanına gelip zigavus die bir sampuan aldım. Lanet birsey kece gibi yaptı sacımı:S

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bloğuma ziyaretin için çok teşekkür ederim,Zigavus'u bende deneme gafletinde bulunmuştum, berbattı, hele benim gibi boyalı saçların kaldırabileceği bir şampuan değil, esasında bu sarımsaklı şampuanlar aktar markasıda olsa işe yarıyor genelde ama çoğu keçe gibi yapıyor, fakat Naturway cidden çok güzel, saçlarım yumuşacık oluyor ve sarımsak kokmuyor...sevgiler....

      Sil
  4. Yine tecrübe dolu bir yazı. okudukça ne kadar cahilikler yaptığımı anlıyorum. Son zamanlarda sivilcelerim azdı ve yıkama jelimi unuttuğumdan zeytinyağlı sabunla temizliyordum. ve ben sivilcelerimin hala gelişigüzel cilt temizliğinden kaynaklandığını anlamıyorum. sense 2 kat temizlik yapıyorsun. sensibio yu hemen bugün alıyorum. öpüyorum hemde kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu H2O sensibio makyaj temizleme suyu olarak geçiyor, makyaj temizleyici jel ile tam olarak asla çıkmıyor, bunu geçte olsa bende anladım, al mutlaka, aklında olsun eczaneye gidince 50 TL yi vermek zorunda kalıyorsun, normalde 1 alana 1 bedava kampanyası var ama çoğu eczane bunu uygulamıyor, netten alırsan tanesi 25 TL ye falan geliyor, eczaonline ve eczanemizde yi tavsiye ederim netten alışveriş için...Sizler için çalışıyorum şekerim, inşallah geçer sivilcelerin tez zamanda:) opuyorum! LAME

      Sil
  5. Çok güzel ürünler almışsınız hepsini güle güle kullan.

    Bu arada blogumda ödül miminiz var, mimlendiniz :)
    http://guzelliktutkusu.blogspot.com/2013/01/ilk-mimim-ve-liebster-blog-odulu.html

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim, ayrıca mim içinde çok teşekkürler, en kısa zamanda yanıtlamaya çalışacağım! sevgiler.. LAME

    YanıtlaSil
  7. Peki sence solante acnes mi daha mat bitişli babe mi? Bir de solantelerin tinted (renkli) olanlarını denedin mi? Onlar için ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babe daha mat bitişli , ama ben Solante yi daha iyi buluyorum, birincisi lipozom teknolojisi var, günde 1 kez sürmen yeterli gun boyu etkili, ikincisi nemlendirme etkisi var, babe de benim cildim cok kurumuştu , üçüncüsü doktorlar daha cok Solanteyi öneriyor hastalarına. Son olarak Solante 150 ml kullan kullan bitmiyor babe ise galiba 40 ml di, hemen bitmişti Solante 70 TL falandı yanlış hatırlamıyorsam ama neredeyse 6 ay gidiyor çok daha ekonomik , Solante antiox en sevdigim oldu aynı zamanda antioksidan içerikli cildi yaşlanmaktan koruyor daha sayayım mı ?:) Tubor tinted olanı denemedim bende merak ediyorum ama solantelerin hepsi azcok birbirine benziyor güvenle alabilirsin

      Sil
  8. Güneş kremi olarak Solante doğru bir tercih olmuş. Ben de kullanıyorum kızlar gayet güzel ürün :)

    YanıtlaSil
  9. mrb.lar ben solenta acnes tinted kullanmaya başladım.1 hafta oldu renk li bir yapısı var fondöten gibi diyebilirim cildi 1 ton koyu yapıyor bende öyle oldu herkez bronzlaşmışsın diye yorum yapıyor :) kesinlikle mat parlama yapmıyor ki ben karma bir cilde sahibim ve parlak cilt severim aslında o yüzden o konularda aman aman çok beğenmedim ama kapatıcı yada şu bb lerden kullananlar çok beğene bilir.en süper yanı akneleri temizliyor ki ne yazık ben akne tedavisi görmüş ama kurtulamamış biri olarak o konuda 100 puan verirdim.işe yarıyor bronz ve mat bir cildi seviyorsanız akne sorununuz varsa deneyin derim.

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...