4 Mart 2013 Pazartesi

Max Factor Lasting Performance Fondöten ve Max Factor Creme Puff Pudra Mucizesi


Makyajda en sevdiğim ve en çok fark yarattığını düşündüğüm makyaj malzemesi fondötendir.Yıllardır mükemmel fondöteni bulma yolunda o kadar çok fondöten denedimki...Sırayla hepsini anlatmak istiyorum fakat ilk Max Factor Lasting Performance'dan bahsetmek istedim.Çünkü bence drugstore fondötenlerin en baba kareas'larından biri Lasting Performance...Bir satıcı bana "Max factor sürekli yeni fondöten çıkarıyor ama bu fondötenin bileni, alıcısı ısrarla aynı ürünü almaya devam ediyor" demişti bence haklı, çünkü bende bittikçe yenisini alıyorum....Özelliklerine gelirsek;
  • Bence günlük kullanım için biraz ağır, uzun süre her gün kullandığınız zaman nadirde olsa sivilcelenme yapabiliyor...
  • Dokusu yoğun, kremsi ve çok az dewy bitişli..Bitiş çok parlak değil ama çok matta değil.
  • Adı üstünde "Lasting performance" yani cidden uzun süre (8 saat gibi) cildinizde makyajınız kalıyor.
  • İnanılmaz güzel kapatıcı özelliği var ve çok ama çok doğal bitişi var...Asla yapay bir görüntü oluşmuyor...
  • Çok azı bile çok etkili, en az miktarda kullandığım fondötenlerden biri.Acemice çok sürerseniz palyaçoya dönüşebilirsiniz...Aman dikkat!!!!
  • Tuhaf bir özelliğinden bahsedeceğim, ben her zaman fondöten üzerine ince bir şekilde pudrayla geçiş yaparım, pudrasız asla çıkmam:) Bu fondöten kadar pudrayı tutan, sabitleyen bir fondöten görmedim...Hele hele Max factor Creme Puff pudra ile inanılmaz uyumlu...Creme puff pudramı başka fondötenlerlede kullanmaya çalışıyorum ama Lasting performance üzerine sürdüğümdeki etkiyi alamıyorum....İkisi birarada inanılmaz kalıcı oluyor ve ikisi birarada kullanıldığında resmen kadifemsi mükemmel bir görüntü elde ediyorum:)
  • Çizgilere dolma yapmıyor..
  • Onca yoğunluğuna rağmen dediğim gibi ince ve doğru sürülüşte gayet naturel bir görüntü elde ediyorsunuz ve en güzeli kıyafetlerinize bulaşma yapmıyor oluşu...Yazları erimiyor, kıyafet denerken kıyafetleri batırmıyor vs...
 Üstte sağda 105 soft beige (sarı alt tonlu), solda ise 106 natural beige (pembe alt tonlu) tonları var...Arkadaşlarımın çoğunda natural beige'i görüp onların aklına uyup maalesef son alışımda bunu aldım ama çok pişman oldum, bana hiç yakışmadı....Benim cildim çok soluk ve sarı alt tonlular genelde bende daha iyi duruyor...Eğer bronz tonlarda fondöten alacaksam pembemsi olanlarda hoş durabiliyor ama hem açık tonlu hemde pembemsi tonlar bana hiç yakışmıyor...105 soft beige tam benim ten rengime uygun, inanılmaz güzel duruyor ve cildimi canlı gösteriyor. Sağdaki swatch larımda üstteki 106 natural bej alttaki ise favorim 105 soft bej...
  
 

Üstte fondötenin dağılmış halini görebilirsiniz...Bilek kısmına bakarsanız damarlarımı nasıl kapattığını görürsünüz...Cidden yapısı harika..

Lasting performance ile creme puff pudra yı ayrı düşünemiyorum. Buraya Creme puff'unda  swatch'ını (41 numara) koydum fakat çekim iyi değil kusura bakmayın...Bu pudra için ayrı post yapacağım ama kısacası Lasting performans'la harika çalışıyor! İkisi resmen mucize sonuç veriyor!!!!!Bu pudrayıda başka fondötenlerimin üzerine sürdüm inanın böyle sonuç alamadım....En iyi bunla çalışıyor....Benim gibi kadifemsi mat bitiş sevenlerdenseniz kesin çok beğeneceksiniz...

Ve bence buğday tenliyseniz, kumralsanız ve  çok aşırı esmer değilseniz ;
105 soft beige+ 41 numara creme puff kombinasyonunu bir deneyin, buğday tenli olupta bunlar yakışmadı diyecek biri çıkacağını cidden hiç sanmıyorum, eminim pişman olmayacaksınız:) Bence yeni erkek arkadaşla ilk buluşma için süper kombinasyon:))))

Formülü verdim kıymetimi bilin, yorumlar sizden:))))

LAME



16 yorum:

  1. Ben de uzun zaman önce kullanmıştım bu fondöteni ve çok memnun kalmıştım. Kapatıcılığı dediğin gibi inanılmaz yüksek.
    Ben günlük kullanım için daha hafif, bellli belirsiz bir fondöten istediğim için şu an sadece BB kremleri kullanıyorum, bana yetiyor. Ama özel günlerde kullanım için ya da yoğun kapatıcılık isteyenler kesinlikle denemeli derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bende günlük olarak sürekli BB krem kullanacağım diye karar alıyorum, sonra dayanamayıp yine fondöten kullanıyorum:)Birde şunuda deneyim bunuda deneyim derken elimde bir sürü fondöten birikiyor israf oluyor maalesef:(

      Sil
  2. Bu fondöteni defalarca aldım.Hala elimde bitmeye yakın bir tane daha var.Gerçekten kapatıcı güzel bir ürün ama bu ürünün cildime iyi gelmediği kanısındayım bende.Tekrar almayacağım o yüzden.

    http://makyajkelebegi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. İkisini de kullanmış ve memnun kalmıştım canım :)

    YanıtlaSil
  4. Lasting performance kaçıncı tüpüm bilmiyorum. Cildimdeki sorunlarım daha fazlayken kurtarıcımdı kendisi. Hala elimdeki tek fondötendir kendileri. :) Cildim bir nebze olsun düzelince daha hafif bir şey istedim ama istediğimi istediğim anda bulamayınca bir bakmışım fondoten kullanmaz olmuşum. :) Şimdilerde bb + pudra kullanıyorum. ;)
    Creme puff a gelirsek, çok istemiştim onu kullanmayı, aldım da ancak yanlış renk almışım. Koyu geldi cildime. Onu bir arkadaşıma hediye ettim, bir daha da almadım. Ama şu sıralar gene gözüm kayıyor ona. Pudra fondöten arayışına girdim giricem. :)

    YanıtlaSil
  5. Bloğumuza ziyaretin icin teşekkürler, makyaj bağımlısı yazış seklinden belli oluyor :) sende benim kafadansin belli!! Evet cream puff pudra guzel ama sivilce yapabiliyor ben o kadar cok marka pudra denedimki flormar 88 No pudradan daha iyisini henüz bulamadım hergün kullanmama rağmen sivilcede çıkarmıyor onla ilgili yazımıda okuyabilirsin tavsiye ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorim Maybelline Dream mat ile The Balm Sexy Mama. Elimde yedeklerim de var, herhalde 7-8 ay yenisini almama gerek kalmaz. :) Yedeklemeden önce cream puff alsam mı diyordum, kapatıcı özelliği de olsun diye ama kendime engel olamadım ve yedekledim. :) Eğer biterlerse flormarı da denerim muhakkak. ;) Teşekkürler.

      Sil
    2. Ne kadar erken cevap vermişim maşaallah. :) Kusura bakmayın. :(

      Sil
    3. Canım bende geç cevap verebiliyorum dert değil:) bence sen dream mat pudra seviyorsan cream puff a hiç bulaşma çünkü ona göre yapısı kalın ve ağır yani çok kapatıcı...ben dream mat ı yeni denedim hiç ama hiç sevmedim kapatıcı ürünleri daha çok seviyorum...balm sexy mama yıda blogger ların övmelerine dayanamayıp yeni aldım, pek yakışmadı,sanırım beyaz tenlilere daha çok yakışacak bir allık, yakında onunda yazısını yazarım, sevgiler...!

      Sil
    4. Evt, dream mat hafif yapılı. Alttan likit bir ürün kullanmazsam yeterli gelmiyor. ;) Creme puff a göz süzme sebebim buydu, sadece pudra kullanmak istediğim zamanlar için bakınıyordum. :) Sexy mamayı ise tüm yüzümü pudraya bulamak istemediğimde sadece T bölgeme sürüyorum parlamayı önlemek için. ;) Evt, sanırım kozmetik manyaklığı dedikleri bu oluyor di mi! :D Bir pudra için bile çeşit çeşit amaç ve ürün ihtiyacı üretmek. :D

      Sil
  6. Bende bu ürünü almak istiyorum fakat ne zaman almaya karar versem tekrar vazgeçiyorum. Yüzümün neredeyse her yerinde sivilce var :( o yüzden biraz endişeliyim sence bu ürün sivilceleri iyi kapatıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza'cım bu ürünün sivilcelerini kapatacağından emin olabilirsin, eğerki özel geceler yada buluşmalar için alıp sadece o günlerde kullanacaksan al, ama hergün kullanacaksan bu ürün biraz ağır yani sivilcelerin iyice artabilir.Bence hergün kullanmaya fondöten arıyorsan Loreal true match öneririm, sivilce falan yapmıyor, kapatması iyi yalnız Maxfactor kadar kalıcı değil,onuda ekleyeyim...sevgiler!

      Sil
  7. Merhaba benim cildim çok yağlı ve akneli günlük olarak kullanabileceğim ve sivilce yapmayan bi ürün istiyorum bana bu konuda yardım olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. Merhaba benim cildim çok yağlı ve akneli günlük olarak kullanabileceğim sivilce yapmayan bi ürün istiyorum bana bu konuda yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  9. Arkadaslar benim tenim ne cok acik ne cok koyu ve hic sivilce yok sizce max factor mü onerirsiniz yoksa maybelline mi ayrica hangi kodlu fondoten almam lazim lütfen yaedimci olur musunuz?

    YanıtlaSil
  10. Merhaba arkadaslar benim tenim ne cok acik ne cok koyu. Ayrica cildimde hic sivilce yok ve ben max factor arti maybelline arasinda gidip geliyorum ama hc kullamadim sizce hangisini kullanmami onerirsiniz ayrica hangi kodu almam lazim?

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...