9 Nisan 2013 Salı

Keratin Bakımı Yerine Loreal Expert Serisi Önerisi+Yeni Kuaför Macem!!!!!

 Evetttt bilirsiniz biz bayanlar kafamız bir şeye bozulduğunda yada depresyona girdiğimizde ilk iş saçlarımızla oynarız, nitekim bendede böyle oldu. Bu aralar bir takım sıkıntılar üzerime üzerime geldi ve en son geçen hafta dedim bu iş olmayacak acilen saçlarımı boyatmam gerek. Birde zaten dip boyam gelmişti 3 aydır boyatmıyordum fakat tonunuda dorelikten bakırlığa kaydırmak istiyordum. Yakın bir arkadaşımla ünlü bir kuaförün yolunu tuttuk, nedense böyle lüks kuaför salonlarında uçları yanık tülük tülük saçlarım beni iyice utandırıyor..Sanki yoluk, tülük saça sahip olmak kendine bakmamanın göstergesi gibi üzerime bir eziklik siniyor iyice...Utana sıkıla saçlarımı kuaföre gösterdim, saçlarımda tülük mülük ama iyi uzuyor vesselam:) Doktora gelmiş hasta gibi -şu rengi istiyorum olur dimi?- saçlarım yanık düzelme şansı olurmu kestirmeden? diye sorularımı sıraladım.O günde aksilik ya GS-Real Madrid maçı var ve bir baktım bizim sosyetik hanımların göz bebeği sosyetik kuaför GS forması giymiş!!!!Ve ben koyu Fenerli'yim düşünün halimi, maç muhabbeti açılınca hemen " ben fenerliyim ama tabiiki bugün hepimiz Türkiye adına GS'ı tutacağız, umarım kazanır" dedim içimden sinirlenerek, yoksa düşünün saçlarımın halini her an bir komploya gideceğimi düşünüp hamlelerimi düşünerek attım:)
Kuaför bana epey bir güven verdi, saçlarımın hiçbir zaman istediğim renge açıcı kullanılmadan dönmeyeceğini + bu rengin benim tenime yakışmayacağını "direkt olarak" söyledi!.Bu acımasız ama gerçek sözleri sanki doktorun "hastalığınızın çaresi yok" demesi gibi kısa bir şok etkisi yarattıysada kısa sürede kabullenebildim acı gerçeği :) Yukardaki soldaki fotoğrafı tv'den çekmiştim sanırım şarkıcı Linet idi ,oda buğday ten aslında ama makyajlamı hallediyorlar ne yapıyorlar bilmiyorum fakat uymuş sonuçta bu renk saç tenine. Sonra kuaför fikrini ispatlamak istercesine eline bir tutam aynı renk saç örneği alıp alnıma koydu, nasıl çirkin oldum anlatamam kızlar...!

Aslında bu saça Bakır+Dore karıştırıldığı için bakır dore demeniz yeterli kuaföre, yani bu saç ton olarak Hürrem sultan tonu değil, o sadece bakır tonu, benim sevdiğim dore katılmış olanı...Sanırım Demet Akalın'dada bu ton var, onun saçlarının rengide cidden güzel...

Renge karar verdik, daha koyu olacağını kabul ettim sonunda...Kuaför saç uçlarıma tahmin ettiğim kadar çok tepki vermedi neyseki, - kestirmeden onarabilirmiyiz saç uçlarımı ? dedim ,birden -gel biz senin saçına keratin bakımı yapalım dedi. Şok oldum, dedim "o Brezilya fönünde yapılmıyor mu? benim saçlarım dalgalı ve dalgasının gitmesini istemiyorum".dedim ve öğrendiğime göre meğersem bakım içinde keratin bakımı yapılabiliyormuş, düzleştirme işlemi gibi değilmiş, saçları onarıyormuş , fiyatı 100 tl imiş vs vs..Ben tam düşünürken, gözüm sattıkları ürünlere kaydı, "benim yıpranmış saçlarıma uygun şampuan ve maskeleriniz varmı?" dedim ve birden kuaför "U "dönüşü yaptı ve " aslına bakarsanız dürüst olmak gerekirse Loreal expert absolute serisin maskesini alırsanız keratin bakımla aynı faydayı alırsınız hem evde yaptığınız için tekrar tekrar keratin bakımı yapıyormuşsunuz gibi olur, 1 kere Keratin bakımı yerine daha etkili ve daha ekonomik bakım yapmış olursunuz" dedi....Şaştım kaldım, Keratin bakımını 100 tl ye yaptıracağıma 89 tl ye maskeyi alırım defalarca bakım yaparım diye kabul ettim...(Acaba GS maçına yetişmek içinmi ağız değiştirdi kuaför hala bir soru işareti var kafamda:)) fakat dürüst davranarak böyle yorum yapıp bu ürünü sattıysa helalı hoş olsun....) Neyse yanındada şampuanını çok överek sattı, maalesef oda çok pahalı, ama 500 ml ,çok ekonomik falan diyince saçlarımında hali içler acısı olduğundan mecbur verdim bir sürü parayı:(

Saçlarım ne yazıkki tam istediğim gibi olmadı, yıpranmasın diye Loreal İnoa kullandı kuaför fakat renginde dorelik az oldu, gölgede kızılımsı duruyor buda beni sinir ediyor. Birde uçlarından alın dememe rağmen tülük saçlar gitsin diye epey kısalttı ama yapacak birşey yok, saçlarım cidden yanmıştı....Gerçi kuaför birçok konuda güvenimi kazandı mesela ondan öğrendiğim birkaç bilgiyi paylaşmak istiyorum arkadaşlar;

  • adam boyayı önünüzde hazırlıyor, hatta dijital terazisi var onun üzerine kap koyuyor ve darasını alıyor önce:) üzerinde boyayı tartarak koyup, üzerine oksidan kremini tartarak koyuyor...Bana dediki "gittiğiniz diğer kuaförlerde gizli kapaklı hazırlamaya çalışırlar, oksidan kremi fazla fazla katarlar cimrilikten sonra sizde sorgularsınız ;açıcı kullanılmadığı halde neden saçlarım yandı? diye"

  • Birde diğer kuaförlerde saçıma boya yetmeyince boya katmadan sadece koca şişe oksidan kremini benim azıcık kalan boya kabıma boşaltıp saç boyamı tamamlayanlar vardı....Anlatmak istediğim şey saçınızın boyası yetmediği taktirde kesinlikle yeniden boya +oksidan kremle karışım hazırlamak zorundalar arkadaşlar, o sırada dikkat edin sadece oksidan katmasınlar...Valla benim gittiğim kuaför 2. kerede bile tarta tarta hazırladı boya karışımımı.... 



Sonuca gelirsek bu derece kızıl saçı sevmiyorum (yukarda aydınlıkta çekilmiş fotolarımı görebilirsiniz:((((, ve  eski kafam olsa " Aman Allahım ben bu kafayla işe gidemem deyip kuaföre gidip kahverengi cila attırırdım" ama bu sefer dedimki kendi kendime "amaaaaaan kötü olduysa oldu, belki güneşte açılınca güzelleşir, kır zincirlerini, makyajla falan halledersin sen, cesur ol azıcık"
ve bu sefer cesur olup kırmızı saçla dolaşmaya başlayabildim arkadaşlar:)))

****Kızıl saç tüyosu: Uçuk pembe rujlar çok yakışıyor:) (tuhaf ama pembe allık ,pembe ruj kullanınca kızıl saçla arasındaki zıtlıktan garip bir hoşluk doğuyor:))

Eveeeet aldığım expert serisi; Loreal Expert Absolut Repair cellular şampuan ve saç maskesi...Henüz maskeyi vakit ayırıpta kullanamadım arkadaşlar,o yüzden yorum yapamayacağım, kuaför 4 günde 1 kez yap dedi ve üstünde 3 dk bekletin yazmasına rağmen kuaför 10 dk beklet daha çok etki görürsün dedi...En kötüsü nemli saça yapılması, yani saçı yıka ,çık, uçlara sür, havluyla sar, beklet ve tekrar yıka...Benim gibi üşengeçlere pek uygun değil ama mecbur saçlar için katlanacağız...Bakalım sonuç cidden Keratin bakımı etkisi verecek mi? Size sonucu mutlaka bildireceğim arkadaşlar....

Gelelim şampuana,arkadaşlar saçmı bu şampuanla hemen yıkamaya başladım yok böyle bir şey yaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!Ya ben hayatımda hiç gerçek anlamda kaliteli şampuan kullanmadım yada bu şampuan kendini çok aşmış...!Yıkamak nasıl zevkli anlatamam saça, bir anda saçlar yumuşuyor, ağırlaşmıyor kolayca durulanıyor falan bayıldım resmen!!!!! O kadar yumuşacık olduki saçlarım uçlarına saç kremi bile kullanmadan çıktım duştan düşünün yani....Ki ben şimdiye dek sorunlu saç uçlarıma abartmıyorum her duşta neredeyse bir avuça yakın maske kullanırdım....Yinede yumuşamazdı, keçe keçe düğüm düğüm beni uğraştırır dururdu....Kesinlikle tavsiye ediyorum arkadaşlar, kuaför bana 60 tl ye sattı, kuaföre nette daha ucuza satıldığını söyledim indirsin diye fakat " o satılanlar ya orjinal değildir yada SKT leri geçmiştir" deyince akan sular durdu bende....Keşke güvenilir bir site bulsamda ömür boyu kullansam bu şampuanı, o derece memnun kaldım...Belki ilerde tülük saçlardan kurtulmak ömür boyu parlak saçlarla yaşamak hayal olmayacak benim için:) Çok reklam repliği gibi oldu buda beeee:) Ama mutluyum arkadaşlar yaaaa, içime bir umut doğdu, belkide cidden kaliteli ürünler kullanmanın zamanı geldi, şöyle bir düşündümde ünlü bayanlar ne işlemler yaptırıyorlar saçlarına ama gende saçları parıl parıl....Belkide böyle ürünler kullandıkları içindir....Eğer bu şampuanı satan güvenilir bir site biliyorsanız önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar....

Var olan depresyonuma  "kızıl saçtan nasıl kurtulabilirim" depresyonu ekleyip durumu kronik hale çevirip kabullenebilir hale çevirmenin tuhaf hafifliği içerisindeyim:) Ne oldu başım göğe erdi mi? -evet erdi, içimde kalmadı en azından:) Sevgiler dostlar!!!!

LAME






13 yorum:

  1. Her şehirde kuaför malzemeleri satan yerler var, oralardan alabilirisin, ben ankara'daki leri biliyorum mesela ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, ama ne yazıkki ben İzmit'teyim fakat Ankara'lı olduğum için sık sık gidiyorum, ordaki arkadaşlarımdan öğrenebilirim heralde, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Internetten kuaforsepeti.com sitesinden alisveris yapabilirsiniz. Hem guvenilir hem hizli hem de ilgililer :-)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun cekılısınız oley kullandığım bır marka ama 170 kışı arasında sansım bıraz zor:)
    twitter ve facebook kulalanmıyorum..kazana hayırlı olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Canım çok beğendim saç rengini farklılık iyidir yılma sakın. Bi arkadaşda buna benzer bir renge boyattı saçını once garipsedim ama sürekli o renge boyuyor boyadıkça renk oturdu saçları parlamaya başladı şimdi eski halinden daha çok yakıştırıyorum. Belki de kuafor 1-2 ton oynadı ve tam tonunu tutturdu. Aynı kuaföre gitmek çok önemli. Madem bu adamı beğendin devam et bence iyice tanısın saçlarını ve teninle uyumunu. Gsli Msli boşver :))

    YanıtlaSil
  6. Evet canım haklısın, saç konusunda zesaretim günden güne ivmeli artıyor:) Bakalım sonu nereye varacak:))) Evet bu kuaföre devam edeceğim,gs li falan ama idare edeceğiz:)

    YanıtlaSil
  7. cok guzel olmus bence renk :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  8. Bencede yakışmış saçının rengi. :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, ben Shimmer Lights Shampoo (Blonde & Silver) ürününü nerede bulabilirim?

    YanıtlaSil
  10. Aklında olsun www.hepsibakim.com adresinden uygun fiyat ile bulabilirsin. Ben once 500 ml şampuanını almıştım. Daha sonrasında 1500 ml olanını cok cok uygun fiyata satıyorlardıç Birde ondan aldım :)

    YanıtlaSil
  11. tülük ne demek bilmiyorum ama sonuç gayet başarılı

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...