7 Mayıs 2013 Salı

Oleeeeeeey Kargom Gelmiş!!!! Desio Lens Deneyimim....


       Oleeeeey Kargom Gelmiş demeyeli amma uzun süre olmuş! :).......Aslına bakarsanız renkli lens olayını aylar öncesinde kapatmıştım...En son ŞURADA ki yazımda Solotica Hyrdocharm mel lens maceramı yaşadıktan sonra bir daha renkli lens olayına girmeyeceğime kendi kendime söz vermiştim...Ama taaaki günlerden bir gün lens makyaj blogger arkadaşımın Desio lens fotosunu twitter da görene kedar:) Lensleri inanılmaz güzel duruyordu! Üzerine birde ondan rahatlığı konusundada teyid alınca bir hışım siparişimi Desio lens adresinden verdim..! BöylelikleYurt dışı alışveriş yasağı sonrası yurt dışından ilk kez bir ürün getirmiş oldum...Aslında çok tırsıyordum gümrüğe yakalanır diye ama sonuçta zarfta geliyor, küçücük birşey ilgi çekmez diye düşündüm+ kozmetik değil...  Madem öyle gelsin lensler dedim:) Yukarıdaki gibi küçücük zarfta geldi, içinden çıkan tanıtım broşüründe seksi bakışlı çifti görünce iyice gaza geldim "hah dedim işte bu kızdada benim seçtiğim renk caramel brown var, böylemi duracak acep? :))"


Lensler yukarıdaki gibi karton kutuda geliyorlar, ve kutu üzerinde SKT bilgisi yazıyor.....



Şimdiye kadar mavi ve yeşil renk lens denedim ve ikiside bana yakışmadı....Çoook eskiden kısa bir süre kullandığım  freshlook  gri fena durmamıştı...Hele en son onca para vererek aldığım Solotica hydrocharm mel (ŞURADA yazımda bahsettim) ile resmen camgöze dönmüştüm...O kadar kaliteli lens, o kadar doğal bir boyama tekniği kullanılmış ama hareside bir o kadar kalın ve yapay...:(.O sırada haresiz ocre lens niye almadım diye çok pişman oldum ve inanın mel lensimi sadece 2-3 kez kullandım... Ocre olan grimsi kahve inanılmaz doğal bir tonu var...Fakat Solotica'da gözlerim pek rahat etmedi, bende en sonunda renkli lens defterini kapattım, taaaki desio dan  haberim oluncaya kadar:) Gelelim ilham kaynağıma; Yer Gök Aşk dizisinde oynayan güzeller güzeli Tuvana Türkay!!!! Çünkü nette araştırdığımda bu kızında lens taktığını okudum, altta lenssiz ve lensli hallerini görebilirsiniz....;




En üstteki poz lenssiz mi tam emin değilim...Ama bal rengi lensleriyle havasının nasıl değiştiğini görebilirsiniz...Bu kızı çok beğeniyorum, hatta yüz güzelliğinde bence Beren Saat'i sollar bile fakat oyunculuğu hk da aynı şeyi söyleyemeyeceğim...Kısacası ben cart yeşil yada mavi durmayan, doğal bir bal rengi lens ümidiyle bu lensi aldım ve tatataaaaaam çıkan sonuç! :(



Ve sonuç...! Biliyorsunuz ben haresiz istiyordum daha doğal dursun diye fakat Desio ların haresiz opsiyonu yok....Fakat solotica hydrocharm lar kadar yapay bir haresi yok, daha doğal duruyor....Sevmediğim yanı orta boşluğun biraz geniş olması,  İster gözlerinizi kısın ister şaşı beş bakın,  orta boşlukta kahverengi gözleriniz kabak gibi gözüküyor:):) Birde ben renginin bu kadar sarı olacağını tahmin etmedim, kutuyu ilk açtığımda şok oldum resmen solotica mel gibi sapsarıydılar, e öyle oluncada göz renginizi çok açıyor, ben sadece açık kahve bal rengi isterken resmen yeşil gibi durdu:( Işığa göre değişiyor görüntü ama güneşte resmen sarımsı yeşil parlıyor, kısacası sevmedim:( birde hare daha doğalda olsa boncuk göz etkisi hafiften veriyor, yine yapay yine yapay :(( Çevremdekilerin çoğu beğenmedi...
Sanırım bu sevdadan vazgeçsem iyi olacak, çünkü evde lensi çıkarıyorum ve birden doğal gözlerim  çok daha güzel ve anlamlı geliyor....Galiba lens herkese yakışmıyor, ve ben tartışmasız yakışmayan gruba giriyorum:( Yinede arada bir değişiklik olsun diye takılabilir en azından cidden rahat bir lens...Arada bir insanları şaşırtmak iyidir:) Sizleri yakın plan gözümle başbaşa bırakıyorum...


***Not: Yakındanda pek kötü gözüküyormuş gözüm yaw:( 3 tel çıkan kaşlarımı bu aralar düzeltsem iyi olacak:)

LAME

26 yorum:

  1. Son resimde bence cok ama cok dogal olmus. Ne lensi takarsak takalım ne yazıkki 100% dogal olmuyor bir yerden fire veriyor:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ışığa göre bazı fotolarda doğal gözüküyor ama dediğin gibi %100 asla olmuyor,kimisine yapay olduğu belli olsa bile renkli lens yakışıyor fakat bana yakışmadığına artık emin oldum:)Roller yazını merakla bekliyorum bu arada:)

    YanıtlaSil
  3. Renk güzelmiş, ben bu lensi Solotica Ocre'ye yakın sanıyordum ama sanırım renk olarak daha açık. Orta boşluk maalesef büyük, neden böyle yapmışlar bilmiyorum. Tahminen açık kahve gözlerde daha doğal durabilir.

    Bende şu ana kadar %100'e en yakın duran Solotica Quartzo oldu ama o da çok rahatsız, takamıyorum. Her markayı denedim, artık yavaş yavaş el boyaması lenslere yöneliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bencede renk kesinlikle Ocre'den açık, sen kendini aştın yaa lens olaylarında, sana yakışıyor ama bence Quartzo tonlarında ara yeni alacağın lensleri! cidden çok hoş olmuştu sana o renk..

      Sil
  4. Güle güle kullan canım, doğal bir renkmiş :)

    YanıtlaSil
  5. sağol Sevda'cım, renk doğal ama bende sanki çok doğal durmadı, belki esmer olduğumdandır...ama arada bir farklı olmayı seviyorum,öyle rahatki her daim takabilirim:)

    YanıtlaSil
  6. Bende siparis verdim ama acaba kac günde geldi size lens :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yanlış hatırlamıyorsam en fazla 1 hafta sonra gelmişti ,merak etme sanada gelir, mailini kontrol et,orada gönderdiklerine dair mail atıyorlar ve sana bir tracking No veriyorlar o takip kodunu PTT kargo adresinden girerek kargonun nerede olduğunu görebiliyorsun , sevgiler iyi günlerde kullan:)

      Sil
    2. Tesekkür ediyorum sizede yakıstıgını söylemeden gecemeyecegim birde dediğiniz gibi postadan kontral ettigimde kanıt olarak veri bulunamamaktadır gibi bir yazı ile karsılasıyorum sanırım daha gönderilmedi tekrar tesekürler :)

      Sil
  7. Cok yakismis bence son foto cok iyi ama siz kendi dogal halinizi bildiginiz icin garip geliyor olabilir . Eger dediginiz kadar rahatsa ben de alacagim

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Melike'cim, desio lens cidden çok rahat ki ben rahat olmayan lensleri kullanamıyorum, gözlerim çok hassas, günlük hayatta miyop olduğum için sadece Acuvue oasys lens kullanabiliyoum, desio lar renkli lensler arası benim en rahat ettiğim lens oldu. Yalnız ben aradığım rengi bulamadım, bal rengi istiyorum ama sarımsı yeşilimsi cart değilde grimsi ve doğal, birde saçlarımı neredeyse sarıya boyattım bu aralar (kuaför kazası :(( ) o yüzden bu lensleri kullanıp iyice yapaylaşmak istemediğimden kullanamıyorum, kışa saçlarımı koyulaştırınca tekrar takacağım:) rengini iyi seçmeni tavsiye ederim, gri vardı ben almadığıma pişmanım, yeşile kaçan tonlar bence herkese yakışmıyor...sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar ela göz isteyenler Tanita Tikaram sarıya yönelebilirler.Güneşte yeşil,biraz loş ortamda bulanık kahve gibi oluor.ama gün ışığına maruz kalınca çok tatlı bi yeşil.Kimse hatta annem bile anlamadı.Senin gözlerinde lens var mı diye sordu.Var mı sence dedim.yok dedi.ama yeşil gibi duyor dedi o kadar doğal.kendi göz renginle muhteşem bütünleşiyr.bu arada gözlerim koyu kahve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tanita tikaram lens almak istiyorum ama temin edecebileceğim bir yer bulamadım.yardımcı olabilir misin

      Sil
  10. merhaba, ben de desio lens sipariş ettim, fakat birşeyi eksik mi yaptım bilmiyorum, ödemeyi yaparken kredi kartı bilgileri istemedi.siz ödemeyi nasıl yaptıniz acaba? order gözüküyor ama ödeme yapmadım ben???

    YanıtlaSil
  11. mrb. güzel bir yazı olmuş sizin gözlerinizde benimki gibi kahvesi çok koyu değil ve göz bebeğinizde küçük lens boşluklarıda fazla olduğundan alttaki kahverengi çıkınca çok yapay duruyor ölü balık gibi bakıyor insan bende birçok lens denedim ama olmadı yapmack oldu renkli lens işi bence koyu gözlüler ve göz bebekleri büyük insanlar için çok güzel bir şey çok doğal duruyor çünkü bu marka lensi almaya çok yeltendim ama diğerleri gibi yapmack duracağını düşündüğüm için vazgeçmiştim

    YanıtlaSil
  12. iyi yapmışsın almamakla, yalnız göz bebeği büyüyüp küçülen bir şey ayarlanamıyor maalesef!

    YanıtlaSil
  13. arkadaslar tuvana türkay instagram hesabında gözlerinin dibinden fotosunu koymus bende gözleri lens sanıyordum bi bakın lens falan değil gözleri

    YanıtlaSil
  14. Bize ne tuvana türkay dan arkadaşım. Elalemin gözünün dibi bu kadar ilgini çekiyorsa sen bak.

    YanıtlaSil
  15. selam lensler çok doğal durmuş çokda yakışmış bende sipariş vermek istiyorum ama web sitesi bakım aşamasındadır diye bir yazı çıkıyor siz nasıl sipariş verdiniz acaba nereden daha doğrusu ?? bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melda'cım desio satış sitesini kontrol ettim,bakım altındaymış cidden, ben aldığım sırada problem yoktu...Ben kolayca siparişimi vermiştim...Başka sitelerden araştırma yap istersen, birde lens konularının piri olan lensmakyaj bloğu arkadaşın bloğuna yorum yaparak sorabilirsin, bende ilk ondan duymuştum bu siteyi, sevgiler...

      Sil
  16. selam lensleriniz çok yakışmış çok güzel olmuş bende sipariş vermek istiyorum ama nerden nasıl verdiniz yardımcı olabilir misiniz ?? ben desiolens.com adresine baktım web sitesi bakım aşamasındadır yazısı çıkıyor , yardımcı olabilir misiniz ??
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Yazınız için teşekkürler! Bende Tanita Tikaram lenslere bakıyorum. (küçük bir şehirde yaşadığım ve hep mavi gözlerim olması hayaliyle yaşadığım için) Tanita tikaram mavi lenslerini merak ediyorum. Bilen duyan kullanan var mı? İçinde hare olan lensler bende çok yapay duruyor. Sadece dış haresi olabilir. Bu şekilde doğal bebek mavisi gibi duracak lens arıyorum....

    YanıtlaSil
  18. En sondaki fotograf lensli olansa superr gayette dogal duruyo ve cok guzelll bende istiyorum

    YanıtlaSil
  19. Mrb tesadufen gordum nerden siparis verdiniz ben bulamiyorum bu markayi ..

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...