16 Temmuz 2013 Salı

Bu seneki Favori Yaz Ojem: Pastel Altın Işıltısı


Ben her yaz favori yaz ojemi seçerim ve bu seneki favorimi size gururla sunuyorum, Pastel 112: Altın Işıltısı!!!! Bazen arkadaşlarda güzel bulduğum ojeler bana yakışmaz, hele hele ayak parmakları konusunda genetik şanssız olduğum için (baş parmak öbür parmakların malzemesinden çalmış:))  hiç bir ton yakışmaz ama yazın mecbur ellerime uyum sağlasın diye aynı renge boyarım mecburiyetten...Genelde yaz tatillerinde açık kırmızı ojeyi yakıştırırdım kendime, geçen yaz buz mavisi, turkuaz mavisi falanda denedim ama bu oje kadar hiçbirini kendime yakıştıramadım....Birde koyu renk olmadığı için ayak baş parmağımı çok vurgulamadı sanki, eh sanki fena durmadı gibi:))



Özellikle bu sene bu ojeyi favori yapmamın sebebi altın renk takılarla muhteşem uyum sağlıyor olması....Üstte şekil A'da gözüktüğü gibi:) Casio retro saatimi maalesef modayı çok yakından takip edemediğim için (çok çabalıyorum ama geç uyanıyorum diyim:)) Bu saati sağır sultan bile duyduktan sonra hatta demode olduktan sonra kış sonu almıştım, kazaklarda güzel durmadığı için altın takılarımla yazın kullanmak üzere rafa kaldırmıştım...Ve yaz gelir gelmez hain planımı uygulamaya koyuldum ve son olarak bu ojeyide sürünce herşey süper oldu:)))) 



Numarayı açıklıyorum aman bizden başka kimse duymasın dostlar 112!!!! :)

Yaz günleri ışıltınız eksik olmasın!

LAME

3 yorum:

  1. Çok beğendim, yazın böyle sahilde falan da çok hoş olur, bulduğum an alacağım =)

    YanıtlaSil
  2. Sağol tatlım, inan altın gibi duruyor:)

    YanıtlaSil
  3. great nails! i love this color! :)



    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...