28 Ağustos 2013 Çarşamba

Lame'den Zihni Sinir İcatlar 5- Çalışma lambasından banyo spot'u




Herkese günaydın!!!! Bloğumda son zamanlarda teknik arızalar dolayısıyla post yayınlamak resmen işkence oldu arkadaşlar, mesela saç postumda daha yazacağım çok şey vardı ama o kadar cebelleştimki bende yarımda olsa paylaşayım dedim...
Umarım kısa zamanda düzeltebilirim...

Zihni Sinir İcatlar yazılarımı çok beğenen ve devam etmemi isteyen okuyucularım olduğu için bugün size diğerlerine göre daha basit olan son Zihni sinir icadımdan bahsedeceğim...

Makyaj bizlerin vazgeçilmezi, makyajınızı doğal güneş ışığı alan bir odadada mı yoksa banyoda spot ışığında mı yaparsınız??
Ben bu konuda çok tutucuyum her daim banyoda ayna ışığından vazgeçemiyorum, neden mi??

Çünkü her daim banyoda daha güzel gözüküyorum:) Hele spot ışıkları önden vurunca makyaj sonu bir havalara giriyorumki sormayın gitsin...:) Ama banyodan çıkıpta evde güneş ışığı alan bir yerde aynaya bakınca tüm havam sönüyor :(( Çünkü güneş ışığı tüm acımasızlığıyla cildiniz bozuksa iyice gösteriyor,ince çizgilerde cabası, birde kusurları kapatmak için aşırı makyaj yaptıysanız bu sefer makyajınız aşırı yapay gözükebiliyor...Bence güzelliğin yarısı kendine güvenden gelir,dünyanın en güzel kızıda olsa kendine güvenmiyorsa insanlara o güzelliği gözükmeyecektir...O yüzden neden kendimizdeki kusurları iyice farkedip moralimizi bozup dışarı çıkalım ki?? Hazır makyaj sonu kendimize güven tamken, varsın o küçük kusurları unutalım gitsin, ben kendimi güzel bularak güzel bir enerjiyle dışarı çıkıyorsam bu güzel modumu niye bozayım ki??
Ben bu yüzden banyo makyajımdan sonra asla gün ışığında kendime bakmıyorum, kendimi o aynadaki güzel halimle bilmek kendimi iyi hissettiriyor, neden gün içi aynaya bakıp modumu düşüreyim ki...? Ancak gittiğim yerin tuvaletinde yine spot ışığında makyajımı kontrol edip makyaj tazeleyebilirim...

Çok uzatmadan mecburi zihni sinir icadımı açıklıyorum; Çalışma lambasından banyo spot'u!!

Banyomda ayna üzeri kendi orjinal aydınlatma lambası sürekli yanıyordu, kiracı olduğumuz için artık eşim daha fazla ilgilenmek istemedi...Bende ayna üstü aydınlatma olmadan asla makyaj yapamadığım için kendimce böyle bir çözüm buldum..Çalıma masası lambamı aldım banyo dolaplarımın tepesine koyup yönünü güzelce ayna üstüne gelecek şekilde ayarladım...Ve lambanın "on" düğmesine basıp o şekilde ayarladım...Bu durumda lambayı prize takar takmaz açık konumunda olduğu için spot ışığım yanıyor ve banyodan çıkarken prizi çekince spot ışığımı kapatıyorum...Nasıl??? :) Hemde otomatik mekanizma:)

Tabi bu icadımı dekoratif olarak görselliği çok önemsemiyorsanız yapabilirsiniz...
Ben bu evimde pek önemsemediğim için kafama göre takılıyorum:) .. Aman makyajım yerinde olsunda evdeki dekorasyonu bozacak küçük bir ayrıntının lafı mı olur?? :)

Uzun lafın kısası özetle makyajınız hep taze kalsın güzeller!! sevgiyle kalın!!!

PS. Arkadaşlar fotoda tüm dağınıklığım ortaya çıkmış kusura bakmayın, ben küvet içindeyim bu arada dikkatinizi çekerim:)

LAME









2 yorum:

  1. benim banyomda karanlık oldugundan aynı sorunla başbaşa kalıyorum evde makyajım gayet güzelken gün ışığında bambaşka :)

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...