17 Eylül 2014 Çarşamba

Çocuklarla Peri Masalı bir düğün ve Angelina'nın şaşırtan gelinliği!!!!















Holywood'un ünlü çifti Brad Pitt Ve Angelina Jolie nihayet evlenmiş..Angelina Jolie’nin gelinliği Versace’nin tasarımcısı Luigi Massi’nin çizdiği gelinliğin duvağında çocuklarının çizdiği desenlere yer vermiş....Bu fikre cidden bayıldım, daha yaratıcı bir gelinlik düşünemezdim...Ve bu özel günde çocukları çiftin nedimeliğini yapmış ve her çocuğun ayrı bir görev dağılımı varmış:)) Aynen peri masallarındaki gibi değil mi? :))

Angelina'nın gelinlik modeli çok sade, saçı, sade topuzu ile zaten daha fazla bir şeye ihtiyacı yok, o her daim güzel zaten....Burada asıl nokta çocukların anne babasının bu özel gününe şahit olması....Siz olsaydınız yaşınız erdiği bir çağınızda anne babanızın aşkına tanık olup düğünlerinde bulunmak ister miydiniz kızlar??

ben kendi adıma cevap veriyorum, evet, çok isterdim:))

LAME


 

1 yorum:

  1. Ben çocukken annemle babamın düğün fotolarına bakıp niye düğününüze beni çağırmadınız ben de orada olmak istiyordum diye ağladığımı hatırlıyorum,çocukluk işte.....
    benim cevabımda evet ben de onların düğününde olmayı çok isterdim...

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...